امکان پرداخت کمک‌های مالی از طریق اینستاگرام فراهم شد

شرکت فیسبوک اعلام کرد که کاربران از این پس می‌توانند کمک‌های مالی خود را از طریق قابلیت جدید اینستاگرام پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان شبکه اجتماعی اینستاگرام در وبلاگ رسمی خود اعلام کردند که قابلیت پرداخت مبلغ برای سرمایه‌گذاری و کمک‌های مالی به این برنامه اضافه شده است. این قابلیت می‌تواند توسط کاربران و یا مشاغل کوچک اینترنتی فعال شود تا دیگران با پرداخت مبالغ مختلف به آن شغل کمک‌ کرده یا در آن سرمایه‌گذاری کنند.

شرکت فیسبوک، که سرپرستی اینستاگرام را بر عهده دارد در بیانیه خود اظهار داشت: "از آن جایی که طی مدت زمان اخیر، کاربران فضای مجازی برای حمایت از یکدیگر و در وضعیت کنونی شیوع ویروس کرونا، بیش از ۶۵ میلیون دلار جمع‌آوری و اهدا کرده‌اند، تصمیم گرفتیم که روند این فعالیت را آسان‌تر کنیم تا کاربران بتوانند به راحتی از طریق اینستاگرام مبالغ خود را به حساب افرادی که تمایل دارند واریز کنند".

پرداخت کمک‌های مالی توسط اینستاگرام

قابلیت مورد نظر از ۲۱ جولای، در دسترس کاربران قرار گرفته است. با این حال باید اظهار داشت که ویژگی مذکور در حال حاضر تنها برای دسته کمی از کاربران مقیم آمریکا، انگلیس و ایرلند قابل استفاده است و تنها این افراد هستند که می‌توانند فرآیند دریافت مبالغ را آغاز کنند.


بیشتر بخوانید


اما از طرف دیگر تمامی کاربرانی که حالا برچسب کمک مالی را در اینستاگرام خود مشاهده می‌کنند می‌توانند مبالغ مورد نظر را به حساب افراد مذکور پرداخت کنند. گفتنی است؛ این اشخاص باید سنی بیش‌تر از ۱۸ سال داشته باشند. این محدودیت سنی برای افراد در هر دو طرف فرآیند مالی صدق می‌کند.

نحوه پرداخت کمک مالی در اینستاگرام

برای شروع فعالیت دریافت مبلغ از طریق اینستاگرام، کاربران واجدالشرایط باید به حساب کاربری خود رفته و به بخش پروفایل مراجعه کنند؛ سپس باید گزینه Add Fundraiser را انتخاب کرده تا به گزینه Raise Money دسترسی پیدا کنند. در این مرحله کاربران باید یک تصویر را برای توصیف پویش، فرآیند سرمایه‌گذاری و یا کمک‌های مالی خود انتخاب کنند. بعد از این مرحله اینستاگرام از آن‌ها اطلاعاتی همچون دسته‌بندی فعالیت را دریافت خواهد کرد.

کاربر همچنین باید داستان خود را برای کسب مبالغ اهدایی بنویسد تا افراد بیشتری به شرکت در این کار ترغیب شوند. اینستاگرام عنوان کرده که سعی دارد قابلیت خود را در کشور‌های انگلیس، ایرلند و آمریکا توسعه دهد و کاربران حالا می‌توانند درخواست دریافت پول خود را در بخش استوری و صفحه اصلی به اشتراک بگذارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار