مدیران استخر‌های شنا، مجازی آموزش می‌بینند

رییس هیات شنای استان یزد گفت: مدیران استخر‌ها برای احراز این شغل ورزشی باید دارای گواهینامه دوره تربیت مدیر استخر، از فدراسیون شنا باشند.

دوره آموزش مجازیمصطفی سجادی، رییس هیات شنا شیرجه و واترپلو استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با اشاره به اینکه مدیران استخر‌ها برای احراز این شغل ورزشی باید دارای گواهینامه دوره تربیت مدیر استخر از فدراسیون شنا باشند، گفت: به همین منظور کمیته آموزش فدراسیون شنا یک دوره کلاس آموزشی ویژه مدیران استخر‌ها در سراسر کشور و همچنین افراد واجد شرایطی که تمایل به فعالیت در این شغل را دارند در نیمه دوم مردادماه ۱۳۹۹ برگزار می‌کند.

او با بیان اینکه شرایط شرکت در این دوره دوره مجازی در سایت فدراسیون شنا ذکر شده است، افزود: این دوره یک روزه از ساعت ۹ تا ۱۷ به صورت مجازی و آنلاین از طریق سامانه آموزش مجازی فدراسیون شنا به آدرس https:// swim۱۳۹۹.ir برگزار می‌شود.

سجادی اظهار داشت: با توجه به مصوبات کمیسیون اصلی موضوع ماده پنج وزارت ورزش و جوانان دستورالعمل شرایط اختصاصی تاسیس باشگاه ورزشی شنا، شیرجه و واترپلو و سایر رشته‌های تحت پوشش این فدراسیون موظف به شرکت در این دوره‌های هستند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار