جشنواره شنای دختران و مسابقات شنای بانوان استان یزد با حضور بیش از ۱۰۰ شناگر در استخر ۲۲ بهمن برگزار شد.

جشنواره شنای دختران و بانوان استان یزد برگزار شدسید مصطفی سجادی، رییس هیای شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ،  گفت: جشنواره شنای دختران در رده‌های سنی۶ تا ۱۴سال با حضور بیش از ۱۰۰ شناگر در استخر ۲۲ بهمن به کار خود پایان داد.

او افزود: این جشنواره در مواد یک و دو متر طول آزاد، قورباغه و کرال پشت و مسابقات شنای بانوان در هشت رده سنی از ۱۵ تا بالای ۵۰ سال در مواد آزاد، قورباغه، کرال پشت و پروانه برگزار شد.

سجادی اظهار داشت: در رده سنی ۵۰ سال به بالا نیز ناهید حسینی نژاد اول، اکرم افسونگر دوم، در رده سنی ۴۰تا ۵۰سال رقیه ایرانی فرد، الهه غنی آبادی و عزت دربیدی به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان یزد افزود: در رده سنی ۳۰_۳۴ سال عصمت راستگو اول، زهرا الحافظی دوم و سمیه علیزاده سوم شدند.

او ادامه داد: همچنین در رده سنی ۲۵ تا ۳۵سال قورباغه زهرا میرباقری اول ، طوبی زارع دوم ، اکرم یاری و نرگس زمانیان به صورت مشترک سوم شدند، در رده سنی ۲۵_۲۹سال حمیده ضرابی، جمیله برز و فرزانه سادات نجفی و در رده سنی ۱۵_۲۴سال مهرسا امینی، زهره ولدان، مهشاد امراللهی اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار