استفاده از تاکتیک‌های جنگی علیه معترضان پورتلند

نیرو‌های فدرال آمریکا که به شهر پورتلند اعزام شده‌اند، برای سرکوب معترضان از تاکتیک‌های جنگی از جمله گاز اشک آور استفاده می‌کنند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی ام اس ان بی سی گزارش داد نیرو‌های فدرال اعزام شده به شهر پورتلند برای سرکوب معترضان از تاکتیک‌های جنگی، از جمله گاز اشک آور استفاده می‌کنند.

خبرنگار گفت: عناصر فدرال با استفاده از تاکتیک‌های جنگی در خیابان‌های شهر پورتلند حرکت و به سمت معترضان گاز اشک آور شلیک می‌کنند.

شب گذشته گروهی از مادران موسوم به «دیوار مادران» با پوشیدن پیراهن‌های زردرنگ، کلاه‌خود و ماسک به همراه گروهی از پدران در جمع معترضان حاضر شدند تا از آن‌ها در برابر نیرو‌های فدرال محافظت کنند. اما این کار آن‌ها مانع استفاده نیرو‌های فدرال از گاز اشک آور برای متفرق کردن معترضان در شب گذشته نشد.

بِو بارنوم، سازمان دهنده «دیوار مادران» در مصاحبه با ام اس ان بی سی گفت: من احساس می‌کنم آن‌ها از گاز اشک آور به این دلیل استفاده کردند تا مانع ثبت وقایع توسط دوربین‌ها شوند. آن‌ها به شکل غیرقانونی برخی از این مادران را دستگیر کردند. چهار نفر از اعضای «دیوار مادران» شب گذشته توسط نیرو‌های امنیتی فدرال دستگیر شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار