دعوت فرمانده سپاه از مردم برای کمک های مومنانه

فرمانده سپاه استان کرمان از عموم مردم برای مشارکت در نهضت کمک مومنانه دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در جهت اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه، سردارحسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله باصدور پیامی از عموم مردم نجیب استان دعوت کرد با مشارکت در نهضت کمک مومنانه انفاق بزرگ در استان کرمان رقم بخورد.

متن پیام بدین شرح است:

مردم عزیز، مومن، نجیب، انقلابی و ولایت مدار استان کرمان

سلام علیکم

با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد همان گونه که مستحضرید ویروس منحوس و مرموز کرونا در این ۵ ماه گذشته به دلیل ایجاد محدودیت در بحث اشتغال و تردد باعث شد تا عده‌ای از هموطنان عزیزمان که نان آور خانواده بودند، اشتغال خود را از دست داده و دچار مشکلات معیشتی گردند؛ لذا به فرمان امام المسلمین امام خامنه‌ای عزیز، سپاه ثارالله استان کرمان با کمک سایر نهاد‌های انقلابی، مسئولین اجرایی، خیرین استان از نیمه شعبان تا کنون اقدام به برگزاری ۳ مرحله رزمایش کمک مومنانه نموده که این کار بسیار بزرگ و تحسین برانگیز دل بسیاری از مومنان را شاد و بهترین جلوه زیبایی انفاق را به نمایش گذاشته و قطعا آثار وضعی آن جاودانه خواهد بود. در نظر داریم این کار خداپسندانه را با تلاش شما مردم مومن، نجیب و ولایت مدار استان کرمان در سه مرحله دیگر به حول و قوه الهی اجرایی نماییم.

مرحله اول:دهه امامت و ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر

مرحله دوم:از اول محرم تا عاشورای حسینی

مرحله سوم:از اربعین حسینی تا رحلت جانگداز پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله وسلم) وشهادت امام رضا (علیه السلام)

و برای انجام این رسالت بزرگ و ارزشمند قرارگاه‌های امام حسن مجتبی (علیه السلام) را در مرکز و شهرستان‌های استان با محوریت مساجد، پایگاه‌ها و امامان جماعت مساجد، محله ها، مجددا فعال نموده ایم.

امیدواریم در اجرای این مرحله از طرح، با هوشمندی و حرکت اعتقادی شما مردم عزیز، انفاق و جهاد دیگری رقم خورد تا بدینوسیله گوشه‌ای از آلام هموطنان عزیزی که دچار مشکلات معیشتی شده اند کاسته شود.

برای انجام این کار مهم فرزندان شما در سپاه و بسیج آمادگی لازم برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی شما مردم عزیز را دارند.

امیدوارم ان شالله با همت شما کار بزرگی که مورد عنایت حضرت حق و ائمه هدی (علیه السلام) باشد انجام پذیرد.

سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار