مدیرعامل فولاد خوزستان:

شرکت فولاد خوزستان در محرومیت زدایی مشارکت می‌کند

محمدی گفت: شرکت فولاد خوزستان مشارکت خوبی در زمینه محرومیت زدایی دارد و به تلاش در این زمینه ادامه می‌دهد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی محمدی مدیرعامل فولاد خوزستان گفت: شرکت‌های بزرگ با پرداختن به مسئولیت‌های اجتماعی و تاثیرگذاری بر محیط پیرامون خود و پاسخگویی به اجتماع، به بخش اصلی وظایف خود یعنی خدمت به مردم و محرومیت زدایی می‌پردازند.

او افزود: با وجود شرکت‌های بزرگ تولیدی و صنعتی، نفت، پتروشیمی و انرژی، بخش اعظمی از سرمایه‌های کشور در استان خوزستان قرار دارد و شرکت فولاد خوزستان نیز مشارکت خوبی در زمینه محرومیت زدایی دارد و تلاش می‌کند تا پایان یافتن محرومیت به تلاش خود ادامه دهد.

محمدی اظهار داشت: قسمتی از سود هر شرکت صنعتی باید در خدمت جامعه پیرامون آن قرار بگیرد که در این زمینه شرکت فولاد خوزستان از سال‌های گذشته بر این امر همت ویژه گمارده و باید تلاش شود که در سال جدید، این فعالیت‌ها بیشتر و با سازمان دهی دقیق پیش رود.

این مقام مسئول تصریح کرد: آثار و برکات تلاش برای محرومیت زدایی به خود شرکت‌ها باز می‌گردد و ما شاهد بودیم که پارسال با گذر از مشکلاتی از جمله؛ تحریم ها، مسائل اقتصادی، سیلاب، بیماری کرونا و اتفاقات دیگر، تولید و صادرات شرکت به خوبی انجام شده و کسب رکورد‌های پی در پی و موفقیت‌های امسال نیز، نوید سالی پربار و سراسر موفقیت برای این مجموعه بزرگ صنعتی می‌دهد.

مدیرعامل فولاد خوزستان با بیان اینکه این امر نتیجه تلاش‌های کارکنان و دعای مردمی است که به آن‌ها خدمت رسانی می‌شود، ادامه داد: شرکت فولاد خوزستان همچون گذشته در حوزه‌های اجتماعی و خدمت رسانی به مردم نقش آفرینی خواهد کرد و در انجام مسئولیت‌های اجتماعی به برکت امام خمینی (ره) و خون شهدا و بر اساس فرمایشات و رهنمود‌های مقام معظم رهبری گام به گام به پیش می‌رود و امیدواریم ذخیره اخروی برای ما قرار گیرد.

خدمت رسانی به مردم با ایجاد قرارگاه سازندگی و ومحرومیت زدایی

مهران عباس زاده معاون منابع انسانی و امور جتماعی فولاد خوزستان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین تاکید مقام معطم رهبری نسبت به رفع محرومیت‌ها و کمک رسانی به مردم گفت: هدف از ایجاد قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی شهدای فولاد خوزستان خدمت رسانی مستمر به مردم محروم است.

او با بیان اینکه این قرارگاه از مردادماه پارسال فعالیت جهادی خود را با حمایت‌های مدیر عامل فولاد خوزستان آغاز کرده است، افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران در قسمت‌های مختلف شرکت و پشتیبانی از این قرارگاه، خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه نماییم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.