محرومیت زدایی در اهواز با اعتباری بالغ بر ۳ هزار میلیارد ریال

رئیس شورای شهر اهواز گفت: برای طرح‌های محرومیت‌زدایی فعال در محله‌های مختلف اهواز بیش از ۳ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شد.

سیاوش محمودی گفت: ۲۷ محله کم برخوردار در غرب و شرق اهواز محور هدف قرارگاه محرومیت‌زدایی است و کار در تعدادی از این محله‌ها به صورت فعال در حال اجرا است. 

او می‌گوید: از کار زیرسازی، آسفالت و ساخت معابر، ساخت و ترمیم پارک در محله‌های عین دو، کروشات و کوی انقلاب در غرب بازدید شد و طرح‌های این محله‌ها فعال هستند.

محمودی گفت: بهسازی محله‌های مندلی، کروشات، ملاشیه، سه راه خرمشهر، عین دو، خیابان‌های وحدت شمالی و جنوبی و نصر از کوی سیاحی و خیابان صنایع و ساخت پارک جنب بیمارستان آیت‌الله کرمی از جمله طرح‌های محرومیت‌زدایی در غرب اهواز است.

به گفته او اجرای طرح در محله گلدشت نیز در دستور کار است که پس از اتمام عملیات شبکه فاضلاب، آغاز به کار خواهد شد.

رئیس شورای شهر اهواز می‌گوید: در شرق اهواز نیز مناطق کوی مشعلی، کوی طاهر، مهدیس، کوی رمضان، کوی مدرس، چهارصد دستگاه و حصیرآباد شامل این طرح هستند که در حال حاضر طرح‌های محرومیت‌زدایی شهرداری در این مناطق فعال شده یا بررسی و کار مطالعاتی برای اجرا در حال انجام است.

او گفت: کار قرارگاه محرومیت‌زدایی از ابتدای این دوره آغاز شده و با اقدامات خوبی که توسط این قرارگاه در مناطق کم برخوردار شرق و غرب انجام شده است امیدواریم تا پایان این دوره مشکلات بیشتری از مناطق محروم و کمتر برخوردار شهر حل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.