سردار حزنی:

احداث 213 مدرسه در مناطق مرزی و صعب‌العبور/ توزیع 120 هزار بسته آموزشی در مناطق مرزی

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه گفت: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تا به امروز 213 مدرسه در مناطق مرزی، صعب‌العبور و حساس کشور احداث کرده است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردارسرتیپ دوم پاسدار "سید ضیاءالدین حزنی" مشاور فرمانده کل و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در ششمین نشست هماهنگی بهبود و ارتقای شاخص‌های آموزشی و پرورشی در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته کشور، اظهار داشت: سپاه مأموریت اصلی خود را دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی ایران دانسته و برای رسیدن به این هدف، مأموریتش در کنار مردم بودن بویژه در مناطق محروم است.

وی افزود: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه تا به امروز 213 مدرسه در مناطق مرزی، صعب‌العبور و حساس کشور با همکاری مسئولان آموزش و پرورش شهرستان‌ها در استان‌های سیستان و بلوچستان، بوشهر، ایلام، کرمانشاه،‌ آذربایجان غربی و کردستان احداث کرده است.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه به دیگر خدمات این قرارگاه برای بهبود عدالت آموزشی در کشور اشاره کرد و گفت: 120 هزار بسته آموزشی در مناطق مرزی کشور با اعتبار 5 میلیارد تومان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه با ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها ارتباط خوبی دارد، عنوان کرد: ما آمادگی خود را برای کمک به آموزش و پرورش و محرومیت‌زدایی آموزشی در استان‌ها اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار