نبیل قاووق: مقاومت امروز در اوج قدرت، توانایی و آمادگی است

عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد مقاومت امروز در اوج قدرت، توانایی و آمادگی است و دشمن هرگز نمی‌تواند مقاومت را دستکم یا نادیده بگیرد.

نبیل قاووق: مقاومت امروز در اوج قدرت، توانایی و آمادگی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العهد، شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان اعلام کرد سردار سلیمانی چندین بار جان خود را بخاطر سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به خطر انداخت.

شیخ نبیل قاووق گفت: «یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های حاج قاسم در زمان تجاوزگری رژیم صهیونیستی، حفاظت از دبیرکل حزب‌الله بود. او در این راه چندین بار جان خود را به خطر انداخت.»

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان با اعلام اینکه مقاومت امروز در اوج قدرت، توانایی و آمادگی است و دشمن هرگز نمی‌تواند مقاومت را دستکم یا نادیده بگیرد افزود: «موشک‌های دقیق معادلات جدیدی را در درگیری با دشمن ایجاد کرده اند. این موشک‌ها برای نخستین بار از سال ۱۹۴۸ عمق دشمن را نشانه رفت.»

این مقام حزب‌الله اعلام کرد: «محاصره رژیم غاصب دستاوردی راهبردی است که به نام حاج قاسم ثبت شد. حاج قاسم همواره اصرار داشت در قلب میدان و در کنار سید حسن نصرالله و حاج عماد مغنیه و بقیه برادران بماند.»

شیخ نبیل قاووق: «او یکی از فرماندهان میدان جنگ بود و جانش را به خطر انداخت. او هر ساعت و هر لحظه آماده شهادت بود و همه تجربه جهاد خود را در این زمینه در خدمت نیرو‌های مقاومت قرار داد و از تمام توان خود برای دفاع از لبنان و شکست دشمن استفاده کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار