ماشین سازی مغلوب گل گهر شد

تیم ماشین سازی تبریز از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک مغلوب مهمان خود تیم گل گهر سیرجان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،دیدار تیم‌های ماشین سازی و گل گهر سیرجان عصر پنجشنبه از ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی تبریز آغاز شد.

در نیمه نخست این بازی به رغم اینکه شاگردان افاضلی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند در دقیقه ۱۸ میلاد کمندانی گل اول تیم گل گهر را به دست آورد و در ادامه تلاش سفید پوشان تبریزی نتیجه بخش نبود و این نیمه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم مهمان خاتمه یافت.

با شروع نبمه دوم شاگردان هومن افاضلی بازی روبه جلو را در برنامه داشتند که شاهین ثاقبی دقیقه ۶۲ بازی را به تساوی کشاند تا تیم ماشین سازی همچنان به برد این بازی امیدوار باشد، ولی این تیم مهمان بود که در دقیقه ۸۷ بازی توسط سید علیرضا ابراهیمی به گل دوم خود دست یافت تا این بازی را به سود خود تمام کند.

تیم ماشین سازی دراین بازی با ترکیب حامد لک، خرم الحسینی، محمد مسلمی پور، شاهین ثاقبی (علیرضا مصطفایی)، بابک مرادی، شاهین توکلی، علی آل کثیر، مسیح زاهدی، میلاد نوری، محمد قادری (بهزادی کریمی) و ادواردو دوسانتوس به میدان رفتند.

همچنین تیم گل گهر سیرجان با ترکیب میلاد فراهانی، سید احمد موسوی، سید علیرضا ابراهیمی، رضا محمود آبادی (بهنام برزای)، یونس شاکری، رضا علیاری، یوسف وکیا (مهرداد عبدی)، میلاد کمندانی (مهران گلزاری)، احمدرضا زنده روح، امین پورعلی و گادوین منشا مقابل ماشین سازان صف آرایی کردند.

در این بازی رضا علیاری از تیم گل گهر و شاهین توکلی از تیم ماشین سازی با کارت زرد جریمه شدند.

 تیم داوری این بازی را علی صفایی به عنوان داور وسط، حسن یوسفی، محمدعلی پورمتقی به عنوان کمک، سعاد وفاپیشه داور چهارم و حاتم بک پور به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

تیم ماشین سازی با شکست امروز مقابل گل گهر سیرجان در مجموع با ۲۷ امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند و تیم گل گهر با ۲۵ امتیاز به رده دوازدهم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس صعود کرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.