مردم از دامن زدن به شایعات دوری کنند

امام جمعه رستاق گفت: مردم از انتشار هرگونه شایعات و آمار‌های دروغ از سوی خبرگزاری‌های محلی و تبلیغات سوء علیه برگزاری تجمعاتی همچون نمازجمعه دوری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دلاوری، امام جمعه رستاقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق با گرامیداشت پنجم مرداد سالروز برپایی اولین نماز جمعه به فرمان حضرت امام خمینی(ره) و به امامت آیت الله طالقانی پس از انقلاب، گفت: در شرایط فعلی باید تجمعات دینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی زنده نگه داشته شود.

او افزود: مردم از انتشار هرگونه شایعات و آمار‌های دروغ از سوی خبرگزاری‌های محلی و تبلیغات سوء علیه برگزاری تجمعاتی همچون نمازجمعه که با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌گیرد، دوری کنند.

حجت الاسلام دلاوری با گرامیداشت روز عرفه و عید قربان، ادامه داد: اکنون که مناسک حج امسال تعطیل شده است، حاجیان رسم زیبای قربانی و کمک به آسیب دیدگان در بحث کرونا را فراموش نکنند.

خطیب نماز جمعه رستاق با گرامیداشت شهادت امام محمد باقر علیه السلام با بیان گوشه‌هایی از سیره آن امام و پیاده کردن اسلام ناب محمدی از سوی آن حضرت تصریح کرد: حضرت امام باقر علیه السلام با ایجاد تشکیلات در بین مسلمانان که سال‌ها امویان و مروانیان اسلام را از مسیر صحیح خود منحرف کرده بودند و تفکر سکولاریسم و جدایی دین از سیاست را رواج داده بودند با بصیرت افزایی و تبیین ارزش‌های اسلام ناب محمدی، دین را به مسیر صحیح خود باز گرداندند.

حجت الاسلام دلاوری به نهاد‌های انقلابی همچون ستاد نمازجمعه و بسیج سفارش کرد، این نهاد‌های انقلابی باید همچون سیره امام محمد باقر علیه السلام تشکیلات منسجم و جوان را ایجادکرده و در راستای بصیرت افزایی جامعه اسلامی تلاش نمایند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار