درخشش خوزستانی‌ها در چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از درخشش باشگاه‌های خوزستان در چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کشور بیش از ۲۰ شهر خوزستان آثارشان را به دبیرخانه کشوری ارسال کردند که با توجه به ویروس کرونا داوری و اختتامیه این جام از اسفندماه به مرداد ماه تغییر یافت.

او  افزود: جام باشگاه‌های کتابخوانی در بخش نامه به نویسنده، فیلم ۶۰ ثانیه ای، تسهیلگر برگزیده، باشگاه برگزیده، کتابفروشی برتر و مسئول دبیرخانه برتر استانی و شهرستانی برگزار شد که از اندیمشک، رامهرمز، رامشیر و اهواز توانستند حائز مقام شوند.

جمشیدی تصریح کرد: باشگاه کتابخوانی مهرورزان به تسهیلگری خانم نیکو سرشت از رامشیر به عنوان باشگاه برگزیده موفق به کسب لوح تقدیر جام و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به هر عضو باشگاه، ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به تسهیلگر باشگاه و همچنین مبلغ ۳ میلیون تومان بن کتاب از سوی معاونت فرهنگی به باشگاه اهدا شد.

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: در بخش نامه به نویسنده راحله غیبی از باشگاه کتابخوانی همه کتاب می‌خوانند اندیمشک به تسهیلگری فهیمه سرمدی به عنوان نامه برگزیده انتخاب شد که لوح تقدیر جام و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به وی اهدا و به تسهیلگر باشگاه مبلغ یک میلیون تومان تعلق گرفت.

این مقام مسئول گفت: در بخش نامه به نویسنده از محیا اهوازیان از باشگاه یارمهربان اهواز به تسهیلگری فرحناز عتاب تقدیر شد و لوح تقدیر جام به وی اهدا و مبلغ ۷۰۰ هزار تومان به تسهیلگر اختصاص یافت و در بخش کانون مساجد، مسجد حضرت زینب (س) رامهرمز شایسته تقدیر شد؛ و در بخش دبیرخانه باشگاه‌های کتابخوانی فریبا حیدرپور مسئول دبیرخانه جام باشگاه‌های کتابخوانی خوزستان و لیلا مرادیان از دبیرخانه رامهرمز به عنوان دبیرخانه‌های فعال برگزیده شدند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.