توزیع ولیمه عروسی زوج جوان بیرجندی بین ایتام و نیازمندان

زوج جوان بیرجندی به دلیل شیوع کرونا مراسم عروسی خود را کنسل و ولیمه آن را بین خانواده های نیازمند و ایتام تحت پوشش مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی توزیع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، این زوج جوان که نخواستند نامی از آن‌ها ذکر شود گفتند: زندگی بسیاری از مردم با شیوع کرونا دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شده است.

این زوج جوان بیان کرد: این کار جزء وظیفه انسان دوستی و توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای کمک مؤمنانه است.

آن‌ها گفتند: شرایط موجود را دیدیم، هم بخاطر کرونا باید فاصله اجتماعی را رعایت می‌کردیم و تجمع نمی‌کردیم و از طرفی هزینه ازدواج را باید به بهترین شکل صرف می‌کردیم.

این زوج جوان عنوان کردند: با مشورت دوستان و آشنایان تصمیم گرفتیم با همکاری مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی غذا در رستوران پخت شود و در بین ایتام و خانواده‌های نیازمند که از قبل شناسایی شده بودند توزیع شود


بیشتر بخوانید 


زینب رمضانی رئیس هیئت عامل مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی ضمن قدردانی از اقدام شایسته و خداپسندانه این خانواده گفت: این اقدام شایسته و به مشابه آن باید الگو خانواده شود و ازدواج آسان و سبک زندگی اسلامی در بین خانواده‌ها الگو شود.

او  با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام شیوع کرونا افزود: شروع زندگی مشترک با کار خیر و خداپسندانه برکت زندگی است و این حرکت ابتکاری نشان از اخلاص، معنویت و مطیع ولایت بودن این خانواده‌ها و زوج جوان است.

رمضانی با تاکید بر اینکه مرکز نیکوکاری تخصصی رسانه یاران خراسان جنوبی که از ابتدای شیوع کرونا علاوه بر فعالیت رسانه‌ای و اطلاع رسانی خود با تمام توان در توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی فعالیت داشته، عنوان کرد: در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری در مرحله دوم کمک‌های مؤمنانه آمادگی جمع آوری و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی را دارد.

او عنوان کرد: مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی آمادگی دارد در ایام عید قربان گوشت‌های قربانی خیرین عزیز را به دست نیازمندان واقعی برساند.

وی از طرح الفبای مهربانی ویژه عید غدیر نیز خبر داد و افزود: در این طرح با همکاری موسسه تحکیم خانواده استان ۱۰۰۰ بسته فرهنگی و بسته اسباب بازی به همراه غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند و ایتام استان توزیع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار