رشد ۲۹.۶ درصدی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به رشد ۲۹.۶ درصدی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان طی سه ماه ابتدایی سال جاری اشاره کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، با اشاره به رشد ۲۹.۶ درصدی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در استان طی سه ماه ابتدایی سال جاری، گفت : در این مدت ۶۲۲ نفر به مقرری بگیران افزوده شده‌اند.

او گفت : تعداد افراد مقرری بگیر از ۲ هزار و ۹۰۷ نفر در پایان سال ۹۷ به سه هزار و ۷۶۸ نفر در پایان سال ۹۸ رسیده است.

او افزود: تعداد افرادی که پس از آنکه شغل خود را از دست داده بودند و دوباره به سرکار بازگشته اند با ۲۰ درصد افزایش از ۱۱۲ نفر در سال ۹۷ به ۱۳۵ نفر در سال ۹۸ رسیده است.

عزیزی ادامه داد: در فصل بهار امسال ۱۳ نفر به این جمع اضافه شدند و خوشبختانه دوباره به جمع افراد شاغل اضافه شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تعداد افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی پارسال در استان را ۷۷۲ هزار و ۹۷۰ نفر ذکر کرد و گفت: این مقدار نسبت به پایان سال ۹۷ حدود یک و نیم درصد رشد داشته است.

او تعداد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش تامین اجتماعی را ۲۴۸ هزار و ۵۷۶ نفر در پایان سال ۹۸ عنوان کرد و گفت: در این خصوص نیز ۱.۲ درصد رشد داشته ایم.

عزیزی افزود: تعداد بیمه شدگان اجباری تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی استان با ۱.۸ درصد رشد به ۱۴۷ هزار و ۹۴۶ نفر در پایان سال ۹۸ رسید.

این مقام مسئول، تعداد تعاونی‌های فعال استان را تا پایان خرداد امسال سه هزار و ۱۰۵ مورد ذکر کرد و گفت: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲.۵ درصد رشد نشان می‌دهد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.