خصومت چندین ساله در دنیای واقعی به فضای مجازی کشیده شد/ کشف گنج یاب قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی در فراشبند

مهم‌ترین حوادث امروز ۴ مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز شنبه ۴ مردادماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۳۷ کیلو تریاک از پژو در عملیات ماموران پلیس داراب و بندرعباس

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۱۳۷ کیلو تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات ماموران پلیس داراب و بندرعباس خبر داد.

سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس با اشاره به کشف تریاک در عملیات ماموران پلیس داراب و بندرعباس، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب به منظور ارتقای امنیت اجتماعی، با اقدامات فنی و تخصصی از عبور یک سواری ۴۰۵ حامل تریاک در محور‌های مواصلاتی مطلع شدند.

او افزود: ماموران با کنترل محور هرمزگان به داراب، سرانجام خودرو پژو را شناسایی و در اقدامی ضربتی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر بندرعباس که در حال گشت زنی در آن منطقه بودند خودرو را توقیف و راننده را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، ۱۳۷ کیلو تریاک کشف شد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف کالای قاچاق ۱۳ میلیارد ریالی در زرین‌دشت

جانشین فرمانده انتظامی فارس از کشف مقادیر زیادی کالای قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد ریال در شهرستان زرین‌دشت خبر داد.

سرهنگ یوسف ملک‌زاده جانشین فرمانده انتظامی فارس اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان زرین‌دشت هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور دبیران-جهرم، به یک سواری پژو پارس حامل کالا مظنون و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ ملک‌زاده ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۵۰ دستگاه لپ تاپ و ۴۲ عدد شارژر آداپتور خارجی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۱۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

کشف تلفن همراه و لوازم جانبی قاچاق در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از کشف تلفن همراه و لوازم جانبی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی فرمانده انتظامی شیراز اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در محدوده خیابان بنی هاشمی، به یک سواری آزرا مشکوک و آن را توقیف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خودرو توقیفی، ۹ هزار و ۵۹۰ عدد لوازم جانبی موبایل از گلس، شارژر، کاور، هدفون و پاور بانک کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالا‌های مکشوفه ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شیراز تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف گنج یاب قاچاق ۱۰ میلیارد ریالی در فراشبند

فرمانده انتظامی فراشبند از کشف یک دستگاه گنج یاب قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کرامت‌اله برومندی فرمانده انتظامی فراشبند با اشاره به کشف گنج یاب قاچاق در فراشبند، در این باره اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان فراشبند با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند شخصی در منزل مسکونی خود اقدام به نگهداری یک دستگاه گنج یاب قاچاق کرده است که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، موفق شدند یک دستگاه گنج یاب قاچاق را کشف و مالک را نیز دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ برومندی تصریح کرد: برخورد قاطع با قاچاقچیان در دستور کار انتظامی این فرماندهی است و از شهروندان تقاضا می‌شود در صورت اطلاع از فعالیت‌های افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف لوازم خانگی قاچاق میلیاردی در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از کشف انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در بازرسی از یک وانت مزدا خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به کشف لوازم خانگی قاچاق میلیاردی در مرودشت، در این باره اظهار کرد: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اجرای تور ایست و بازرسی مقطعی در اتوبان شیراز به سمت اصفهان، به یک وانت مزدا حامل کالا مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو، ۵ دستگاه یخچال، ۴ دستگاه ماشین لباسشویی و ۲ دستگاه ماشین ظرفشویی قاچاق را کشف کردند، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه در این خصوص راننده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز یکی از اولویت‌های انتظامی مرودشت می‌باشد که به صورت مستمر در طول سال اجرا خواهد شد.

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ افشین حیدری فرمانده انتظامی شهرستان جهرم با اشاره به کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در جهرم، اظهار کرد: مأموران یگان امداد این شهرستان هنگام گشت زنی در یکی از خیابان‌های سطح شهر، به یک دستگاه موتورسیکلت هزار سی سی مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

او افزود: راکب به محض رویت ماموران متواری و به درون منزل خود رفت که پس از هماهنگی قضائی، ماموران موفق شدند در بازرسی از آن مکان، موتورسیکلت را توقیف و راننده را دستگیر کنند.

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: راکب برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم گفت: ماموران نیروی انتظامی در راه مبارزه بی امان با قاچاق کالا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

کشف ۱۶ کیلو تریاک در سپیدان

فرمانده انتظامی سپیدان از کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک در شهرستان سپیدان خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار فرمانده انتظامی سپیدان با اشاره به کشف تریاک در سپیدان، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری ۴۰۵ مشکوک و آن را توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، مقدار ۱۶ کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ فداکار از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

۴ کشته نتیجه برخورد مرگبار ۲ خودرو پراید

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: بر اثر برخورد شدید ۲ خودرو پراید در محور روستایی رودبال شهرستان داراب، ۴ نفر در دم فوت کردند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس با اشاره به تصادف ۲ خودرو پراید، دراین باره گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره تصادف فوتی در محور روستایی رودبال شهرستان داراب به ماموران اعلام و سریعا به محل مورد نظر اعزام شدند.

او افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند راننده سواری پراید نقره‌ای به علت انحراف به چپ با یک سواری پراید سفید با ۳ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه در این حادثه هر ۴ سرنشین خودرو‌ها بر اثر شدت جراحات وارده فوت کرده‌اند، به شهروندان توصیه کرد: قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا شاهد حوادث دلخراش نباشیم.

خصومت چندین ساله در دنیای واقعی به فضای مجازی کشیده شد

رئیس پلیس فتا فارس با اشاره به اینکه خصومت چندین ساله در دنیای واقعی به فضای مجازی کشیده شد، گفت: عامل نشر اکاذیب و مزاحمت در شبکه اجتماعی دستگیر شد.

سرهنگ حشمت سلیمانی رئیس پلیس فتا فارس با اشاره به اینکه خصومت چندین ساله در دنیای واقعی به فضای مجازی کشیده شد، در این باره اظهار کرد: در پى شکایت خانمی جوان مبنى بر مزاحمت و نشر اکاذیب از سوى شخصی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی، رسیدگى به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با توجه به اظهارات شاکی، کارشناسان پلیس فتا اقدامات خود را آغاز و با حساسیت ویژه نسبت به پیگیری پرونده اقدام کردند و موفق شدند متهم را شناسایی و آن را دستگیر کنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: متهم هدف خود را از این کار، انتقام جویی به علت خصومت چندین ساله نسبت به شاکی اعلام کرد.

این مقام مسئول به شهروندان توصیه کرد: کاربران فضای مجازی باید بدانند برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد، به همین دلیل رعایت اخلاق در فضای سایبر و بخصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

سرهنگ سلیمانی اضافه کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارش‌های مردمی با ما در میان بگذارند.

کشف کالای قاچاق میلیاردی در ممسنی

فرمانده انتظامی ممسنی از کشف کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام فرمانده انتظامی ممسنی با اشاره به توقیف کالای قاچاق در ممسنی، در این باره اظهار کرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، هنگام اجرای ایست بازرسی مقطعی در محور‌های مواصلاتی به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از بررسی مدارک راننده در بازرسی از آن خودرو، موفق به کشف ۲۱ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی از نوع یخچال و جارو برقی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی شد.

انهدام اعضای باند سارقان و کشف ۲۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی مهر از دستگیری اعضای باند سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی و دولتی و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ عظیم اله کرمی فرمانده انتظامی مهر با اشاره به انهدام اعضای باند سارقان، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و دولتی در این شهرستان، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند و در این رابطه ۴ نفر سارق که اعضای یک باند را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازجویی به عمل آمده از سارقان، ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی کشف شد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان اموالی مسروقه نظیر اسپیلت، آبگرمکن و بخاری کشف شد.

سرهنگ کرمی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: سارقان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.