برق گرفتگی و فوت کارگر هنگام حفاری در شیراز/کشف ادویه جات قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در مُهر

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۹ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۹ تیرماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۰ کیلو تریاک در داراب

فرمانده انتظامی داراب از کشف ۲۰ کیلو تریاک در شهرستان داراب خبر داد.

سرهنگ علیرضا نوشاد فرمانده انتظامی داراب با اشاره به توقیف تریاک در داراب، در این باره اظهارکرد: ماموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مقابله با ورود مواد مخدر و کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری ۴۰۵ مظنون و آن را توقیف کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از آن خودرو، ۲۰ کیلو تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

واژگونی پژو پارس با ۲ کشته و یک مصدوم

رئیس پلیس راه شمال فارس گفت: واژگونی پژو پارس در محور مواصلاتی داراب، ۲ کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی رئیس پلیس راه شمال فارس اظهار کرد: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره حادثه رانندگی در محور مواصلاتی داراب به مأموران اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک سواری پژو پارس با ۳ سرنشین در محور مذکور در حرکت بوده که واژگون و بر اثر آن راننده و یک سرنشین در دم فوت و نفر دیگر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس بیان کرد: کارشناسان نداشتن توجه به جلو از جانب راننده را علت وقوع این حادثه رانندگی اعلام کردند.

کشف ۲۹ کیلو تریاک از چمدان ۲ مسافر در خرمبید

فرمانده انتظامی خرمبید از توقیف میزان ۲۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در بازرسی از چمدان ۲ مسافر اتوبوس، خبر داد.

سرهنگ حمید جوکار فرمانده انتظامی خرمبید با اشاره به توقیف مواد مخدر در خرمبید، در این باره اظهار کرد: به منظور مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید جنتی‌فر این شهرستان، به ۲ نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری مظنون شدند.

او با بیان اینکه در بازرسی از چمدان و وسایل همراه آن مسافران، ۲۹ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شدند.

برق گرفتگی و فوت کارگر هنگام حفاری در شیراز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: یک کارگر چاه در هنگام حفاری در شیراز، به علت اتصال برق فوت کرد.

سرهنگ کاووس محمدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس با اشاره به برق گرفتگی و فوت کارگر هنگام حفاری در شیراز، گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یک فقره حادثه منجر به فوت در شیراز مأموران اعلام شد.

او ادامه داد: بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک کارگر حفاری هنگام کار در چاه به علت اتصالی برق بالابر دچار برق گرفتگی شده و جان خود را از دست داده است.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه جسد متوفی برای سیر مراحل قانونی تحویل پزشک قانونی شد، از شهروندان خواست با رعایت نکات ایمنی از بروز حوادث تلخ پیشگیری کنند.

کشف ادویه جات قاچاق به ارزش بیش از ۳ میلیارد ریال در مهر

فرمانده انتظامی مهر از توقیف ۴۸۹ کیلوگرم ادویه جات خارجی قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در شهرستان مهر خبر داد.

سرهنگ عظیم‌اله کرمی فرمانده انتظامی مهر با اشاره به توقیف ادویه جات قاچاق در شهرستان مهر، در این باره گفت: ماموران انتظامی شهرستان مهر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری، به یک سواری ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، ۴۸۹ کیلوگرم ادویه جات خارجی قاچاق کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مهر با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد، افزود: ارزش ریالی این محموله قاچاق برابر نظر کارشناسان، ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرقت خودرو در شیراز و کشف در ارسنجان

فرمانده انتظامی ارسنجان از کشف یک خودرو در ارسنجان خبر داد که پیش از این در شیراز سرقت شده بود.

سرهنگ محمدعلی فرهادی فرمانده انتظامی ارسنجان گفت: ماموران انتظامی شهرستان ارسنجان هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی، به یک وانت بار مظنون که راننده و سرنشین به محض مشاهده ماموران با رها کردن خودرو و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند.

او بیان کرد: ماموران انتظامی در بررسی اولیه و استعلام از مرکز، مطلع شدند که این خودرو مسروقه و از شهرستان شیراز سرقت شده است.

او گفت: خودرو مسروقه به یگان انتظامی انتقال و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار