یک باخت و دو برد حاصل کار نمایندگان کرمان در لیگ یک

در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، مس کرمان و آرمان گهر سیرجان از سد حریفان خود گذشتند و مس رفسنجان نیز مغلوب میزبان خود شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در حالی که لیگ دسته یک هفته‌های انتهایی خود را پشت سر می‌گذارد، دو تیم مس کرمان و سپیدرود رشت در دو شرایط کاملاً متفاوت به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار، مس کرمان تیم رده دومی جدول توانست یا یک گل مقابل حریف خود به پیروزی دست یابد و جایگاه خودش را در جدول رده‌بندی تثبیت کند.

شاگردان مجتبی حسینی در این دیدار که به قضاوت جواد رحیم زاده از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه امام علی کرمان برگزار شد با ترکیب داوود نوشی صوفیانی، حسین شنانی، شروین بزرگ، امین جهان کهن، محمد مهدی عسکری، مهرداد قنبری، مجتبی مقتدایی، ابوذر صفرزاده، میثم تهیدست، سیدجلال عبدی و مهران امیری پا به این دیدار حساس گذاشتند.

با احتساب این نتیجه تیم فوتبال مس کرمان در پایان هفته ۳۱ لیگ دسته یک با ۵۷ امتیاز همچنان به‌عنوان تیم دوم موقعیتش را در جدول رده‌بندی حفظ کرد.

تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان دیگر نماینده‌ی کرمان نیز موفق شد در دقایق پایانی بازی از غفلت میهمان خود استقلال خوزستان استفاده کند و با تیزهوشی شهبا سه امتیاز بازی را در سیرجان نگه دارد.

در نهایت بعد از ۹۰ دقیقه تلاش این شاگردان قاسم شهبا بودند که در خانه هم چنان نتیجه‌های ایده آل گرفتند و توانستند با دو گل از سد آبی پوشان خوزستان عبور کنند.

تیم آرمان گهر سیرجان با کسب این سه امتیاز جمع امتیازات خود را به ۴۱ رساند.

مسابقه دو تیم خوشه طلایی ساوه و مس رفسنجان هم در شرایطی با نتیجه ۳ بر یک به سود میزبان ساوه‌ای تمام شد که شاید کمتر کسی تصور این نتیجه را داشت.

رفسنجانی‌ها که برای برگزاری جشن قهرمانی به ساوه سفر کرده بودند، سیلی سختی از حریف ساوه‌ای خود خوردند.

رفسنجانی‌ها البته فعلا با ۶۰ امتیاز صدرنشین لیگ دسته اول هستند، اما باید هر چه سریعتر به این روند منفی خاتمه دهند و کار صعود را پیش از هفته سی و چهارم و بازی آخر به اتمام برسانند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار