افزایش شهرستان‌های با وضعیت قرمز ویروس کرونا در استان همدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با افزایش بیماران کرونایی ۵ شهرستان استان در وضعیت هشدار شیوع ویروس کووید ۱۹ قرار گرفت.

افزایش شهرستان‌های با وضعیت قرمز ویروس کرونا در استان همداندکتر رشید حیدری مقدم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: طی هفته‌های اخیر ۵ شهرستان همدان، ملایر، تویسرکان، نهاوند و کبودرآهنگ در وضعیت قرمزکرونایی قرار گرفتند.

او با بیان اینکه شمار مبتلایان به ویروس کووید ۱۹ از روزانه ۳۰ نفر در اردیبهشت ماه به بیش از ۷۰ نفر در تیرماه رسیده است افزود: ۵ شهرستان رزن، اسدآباد، بهار، درگزین و فامنین هم تا این هفته در شرایط زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره به اینکه اکنون بیماران بستری ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان  به ۲۴۰ نفر و بیماران فوت شده براثر این ویروس تا کنون در استان همدان  به ۳۲۸ نفر رسیده است بیان کرد : رعایت موارد بهداشتی و زدن ماسک و شستشوی دائم دست‌ها به عنوان بهترین راه  پیشگیری از انتقال ویروس کرونا ، ضروری است .

حیدری مقدم ادامه داد: بر اساس نظر شورای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا این هفته هم باید تمامی آموزشگاه ها، زبانسراها، مراکز فنی و حرفه‌ای دانشگاه ها، مدارس، کتابخانه ها، استخر‌های سرپوشیده، سینما‌ها و فرهنگسراها، موزه ها، مساجد و مصلی‌ها تعطیل شود.

انتهای پیام/ا

برچسب ها: ویروس کرونا ، کووید19
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
تورو خدا به کاری کنید همدان از وضعیت قرمز در بیاد