اتصال ۱۲۰۰ مدرسه استان به اینترنت تا پایان مرداد

مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی در برنامه رصد شبکه استانی از آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۵ شهریور اتصال ۱۲۰۰ مدرسه استان به اینترنت تا پایان مرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،سعیدی  مدیرکل آموزش وپرورش خراسان شمالی   گفت  : زمان بازگشایی مدارس ۱۵ شهریورماه خواهد بود و کیفیت برگزاری کلاس‌ها بصورت حضوری و غیرحضوری متناسب با رعایت شرایط پروتکل‌های بهداشتی تعیین میگردد

او  ادامه داد: بر اساس برنامه ششم توسعه، با همکاری آموزش و پرورش، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت زیرساخت، بستر‌های لازم را در شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و روستا‌های بالای ۲۰خانوار فراهم کنند که در این صورت، تمام روستا‌های مزبور، از بستر‌های لازم برای آموزش‌های مجازی بهره‌مند میشوند.

او  افزود : هزار و ۲۰۰ مدرسه استان در ۷۲۴ نقطه که بیشتر آن در مناطق روستایی قرار دارد، اینترنت نداشته تا پایان مرداد به اینترنت متصل خواهند شد

سعیدی گفت : اولیا در ثبت نام دانش اموزان در مدارس به عامل نزدیکترین مدرسه بهترین مدرسه توجه ویژ‌های داشته باشند.


بیشتر بخوانید 


مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در راستای توجه به تفاوت‌های فردی محتوای مکمل برای دانش اموزان مدارس تیزهوشان تهیه خواهد شد.

او  افزود: معلمان استان در تولید محتوای الکترونیکی خوش درخشیدند که بیش از ۸۰ درصد از معلمان استان در شبکه شاد فعالیت داشتند.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.