انتصاب مدیر پخش شبکه قرآن و معارف سیما

محمد رضا شکوهی بید هندی با حکم مدیر شبکه قرآن و معارف سیما به عنوان مدیر پخش این شبکه منصوب شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جواد شیخ اکبری در حکمی محمدرضا شکوهی را به عنوان مدیرپخش شبکه قرآن و معارف سیما منصوب کرد.

در حکم شیخ‌اکبری آمده است:

انتظار می‌رود بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست‌های کلان سازمان با اتخاذ تدابیر مناسب و شیوه‌های موثر، اهداف و مأموریت‌های ذیل را به نحو مطلوبی محقق کنید.

بازتعریف فرآیند عمومی پخش برنامه‌ها و اعمال ضوابط ابلاغی، تلاش به منظور استقرار سیستم پویا و چابک بازبینی و افزایش دقت و سرعت در ارزیابی قبل از پخش، نظارت همه جانبه در برنامه‌های زنده شبکه و طراحی هوشمندانه جدول پخش برنامه ها، دقت نظر و انضباط در اجرای مصوبات شبکه منعکس شده در جدول پخش.

همچنین ساماندهی و ارتقاء نیروی انسانی فعال و کارآزموده در بخش‌های بازبینی هماهنگی، تولید و رژی پخش و تعامل سازنده با گروه‌های برنامه ساز، تولید بسته‌های تصویری و تدارک پشتوانه آرشیوی روزآمد و ایجاد آمادگی و انعطاف همه ارکان پخش در مناسبتها، رویداد‌ها و حوادث غیرمترقبه ومهندسی قالب و پیام در ظرفیت زیرنوشت و طراحی، اجرا و نظارت کامل بر هویت بصری شبکه از اهم وظایف جنابعالی است.

امید است با تکیه بر لطف خداوند متعال و در سایه تعالیم قرآن کریم و اهل بیت (علیهم السلام) و توانمندی‌های همکاران آن مجموعه موجب ارتقاء فرآیند پخش برنامه‌ها شوید. بر خود لازم می‌دانم از زحمات برادر بزرگوار شهید خدمت حسن حاتم خانی قدردانی کرده و به روح بلند ایشان ادای احترام کنم و همچنین برای آن عزیز سفرکرده غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.