آخرین وضعیت دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما؛

عملیات جستجوی «سها» بی نتیجه ماند/پیگیری پرونده تحت عنوان "مفقودی"

فرماندار کردکوی گفت: سرنخی از سها فرد گمشده در ارتفاعات جهان نما پیدا نشده و در حال حاضر تمرکز بر روی گزینه‌های دیگر است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی درباره آخرین وضعیت دختر گمشده در ارتفاعات جهان‌نما، گفت: کل منطقه‌ای که این خانم گمشده شده بود، به‌طور کامل طی مدت ۱۲ روز توسط نیروهای متخصص جستجو شد اما هیچ اثری از وی یافت نشد.

او با اشاره به اینکه فعلاً عملیات جستجو متوقف شده است، افزود: در حال حاضر تمرکز ما روی گزینه‌های دیگر از جمله امنیتی است.

فرماندار کردکوی بیان کرد: نیروی انتظامی بازجویی تمامی افرادی که همراه این خانم در گروه طبیعت‌گردی حضور داشتند را در دستور کار قرار داده است. با افراد و گروه‌های دیگری که آن زمان در منطقه حضور داشتند نیز صحبت شده است.

قدمنان گفت: تمامی روستاهای اطراف نیز با حضور نیروهای امنیتی بررسی شده اما تاکنون اثری از وی یافت نشده است.


بیشتر بخوانید


 پیگیری پرونده تحت عنوان "مفقودی"

سرهنگ مجتبی مروتی رئیس پلیس آگاهی گلستان گفت: تاکنون هیچ سرنخی از دختر گمشده در ارتفاعات جهان نما پیدا نشده و پرونده تحت عنوان مفقودی در دادسرای کردکوی در حال بررسی است.

او گفت : در عملیات جستجو برای فرد گمشده در ارتفاعات جهان نمای کردکوی، سگ‌های مرده یاب هم نتوانستند این فرد را پیدا کنند، زیرا بخشی از این منطقه به دلیل صعب العبور بودن قابل جستجو نیست و نمی‌توان گفت در دنیایی از کوه و جنگل پایش به طور کامل انجام شده است.

رئیس پلیس آگاهی گلستان افزود: تا کنون هیچ سرنخی از این فرد گم شده به دست نیامده و پرونده تحت عنوان مفقودی در دادسرای کردکوی در حال رسیدگی است و ما هم در حال کمک به پلیس آگاهی کردکوی هستیم و اگر سرنخی پیدا شود به اطلاع مردم می‌رسانیم.

مروتی درباره تماس‌هایی که از سوی برخی افراد مبنی بر داشتن اطلاعات از فرد گمشده گرفته می‌شود، خاطرنشان کرد: انتشار شماره تلفن توسط بستگان فرد گمشده در فضای مجازی اشتباه بود، زیرا یک عده به‌دنبال سوءاستفاده هستند و اطلاعات غلط به خانواده این فرد می‌دهند که ما بررسی کردیم و سرنخی پیدا نشد.

او یادآور شد: فرضیه‌های قتل و ربایش این فرد گمشده همچنان رد شده است و اتفاق دیگری به جز مفقودی نمی‌تواند برای این فرد رخ داده باشد.

پنجشنبه ۱۴ تیرماه «سها رضانژاد» دختر ۲۷ ساله اهل کرج که به همراه یک گروه کوهنوردی ۲۰ نفره از تهران به منطقه جهان‌نما در ارتفاعات کردکوی سفر کرد.

به گفته اعضای این گروه، وی از صبح جمعه بعد از خارج شدن از چادر دیگر برگشت.

حدود ۱۲ روز نیروهای عملیاتی در منطقه کار جست‌وجو برای یافتن فرد گمشده را در ارتفاعات جهان‌نما انجام دادند اما اثری یافت نشد و اکنون نیروهای امنیتی در حال پیگیری این موضوع هستند.


بیشتر بخوانید


 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.