اعمال محدودیت در آرامستان‌های تبریز

سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز به دنبال افزایش مجدد آمار متوفیان کرونایی با صدور اطلاعیه‌ای از اعمال محدودیت در آرامستان‌های تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز به دنبال افزایش مجدد آمار متوفیان کرونایی با صدور اطلاعیه‌ای از اعمال محدودیت در آرامستان‌های تبریز به ویژه آرامستان وادی رحمت خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

مراسم‌های تشییع و ترحیم اموات از امروز تنها با حضور اعضای درجه یک خانواده و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

 جلالی مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از هجدهم تیر ماه اعلام کرده بود در پی افزایش آمار اموات کرونایی و عدم رعایت هشدار‌های بهداشتی توسط گروهی از شهروندان، وادی رحمت تبریز در وضعیت هشدار قرار گرفته است و علی‌رغم هشدار‌های مکرر و توصیه اکید برای حضور حداقلی مردم در مراسمات تشییع و تدفین، برخی از شهروندان با عدم رعایت موارد بهداشتی، سلامت دیگران را هم به خطر می‌اندازند.

 جلالی با تاکید بر عدم لزوم مراجعه به ساختمان‌های اداری سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز برای امورات متفرقه، گفت: وادی رحمت به دلیل تدفین متوفیان کرونا و نیز ازدحام ناشی از حضور شهروندان در مراسمات تشییع و تدفین حتی برای اموات غیرکرونایی، به منطقه پرخطر و مستعد شیوع کرونا تبدیل شده است. با توجه به ایجاد ازدحام و احتمال عدم رعایت فاصله اجتماعی در آرامستان‌های سطح شهر، از شهروندان خواهشمندیم تا اطلاع ثانوی از حضور در این اماکن خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار