اعلام تعطیلی ادارات و بانک‌های خوزستان در روز دوشنبه ۶ مرداد

استاندار خوزستان از تعطیلی ادارات و بانک‌های استان در روز دوشنبه ۶ مرداد ماه به دلیل افزایش دما خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان روز یکشنبه در نشست ستاد کرونای خوزستان در سرسرای استانداری گفت: با توجه به گزارش هواشناسی خوزستان ممکن است فردا بیش‌ترین دمای سال را در استان تجربه کنیم، به همین دلیل ادارات و بانک‌های استان فردا دوشنبه ۶ مرداد تعطیل هستند.

او افزود: فردا ۱۸ شهرستان دمای بالای ۵۰ درجه سانتیگراد و ۶ شهرستان دمای بالای ۴۹ درجه سانتیگراد را دارند و عملا پیش بینی می‌شود پیک مصرف برق هم فردا خواهد بود.

هفته گذشته نیز ۴ روز کاری برای ادارات و بانک‌ها در خوزستان به دلیل گرما و رطوبت بالای هوا تعطیل اعلام شد، ضمن اینکه استاندار خوزستان اعلام کرده بود ادارات و بانک‌های استان روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته تعطیل هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
پلیس راهور هم تعطیل هستش برای ترخیص خودرو؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عیسی
۱۶:۳۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
پس تکلیف گارگر شهرداری چی اونا که توی گرمای سوزان خورشیدن تعطیل نیستن اون کارمندا که زیر کولر نشستن بعدش با ماشین مدل بالای کولر دار میرین خونه رو تعطیل میکنید همیشه بین طبقات فرق میذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
حداقل از دو روز قبلتر اعلام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۸:۲۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
چرا سه روز متوالی تعطیل میکنید . بعد از اون طرف مهلت ثبت نام خودرو رو ۷۲ ساعت اعلام میکنید. تکلیف ما خوزستانی ها چی میشه.‌چطور کارهای بانکیمونو انجام بدیم.
Iran (Islamic Republic of)
حیدری
۱۹:۴۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
به نام خدا .مغازه نوشت افزا و فتوکپی دارم . کارم مرتبط با ادارت است . مقصر ضرر کرد مغازه من کیه که هم باید کرایه مغازه بدم هم خرج خونه و زندگی .....نوشت افزار که هیچ فروشی نداریم و فقط کارم با فتوکپی و استان خوزستان کل سال تعطیل است . سرما باد بارون تعطیل می کنن ، گرما هم به خاطر گرما این وسط هم ما موندیم خرج خونه ...........