برگزاری آزمون‌های دکترای تخصصی در کرمانشاه

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : آزمون‌های دکترای تخصصی و دستیاری و ارشد همزمان با سراسر کشور در مردادماه طبق پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت در کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حبیب الله خزایی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : آزمون Ph.D با ۷۵۲ داوطلب در روز‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲ مرداد، آزمون دستیاری با ۵۰۵ داوطلب ۱۶ مرداد و آزمون ارشد نیز با سه هزار داوطلب در روز‌های ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه برگزار می‌شود.

او گفت : از آنجا که محل‌های برگزاری آزمون یکی از اماکن تجمع محسوب می‌شود بنابراین طبق پروتکل ابلاغی از سوی وزارتخانه رعایت فاصله گذاری فیزیکی (حداقل فاصله یک متر) بین داوطلبین و کارکنان در تمامی مبادی ورودی، خروجی، راهروها، محوطه، سالن‌ها و کلاس‌های حوزه‌های امتحانی ضروری است.

او افزود: تمامی مراقبین، کارکنان و داوطلبین می‌بایست از وسایل حفاظت فردی مثل ماسک و دستکش استفاده نمایند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: کارت ورود به آزمون از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی توسط داوطلب دریافت می‌شود و همزمان با کارت، داوطلب می‌بایست فرم خوداظهاری را نیز تکمیل نماید علاوه بر داوطلبین، کارکنان و مراقبین نیز برای تکمیل فرم خوداظهاری باید اقدام نمایند.

خزایی افزود: افرادی که در فرم خوداظهاری و یا در زمان برگزاری آزمون بیماری کرونا خود را اعلام نمایند و علایم بیماری را داشته باشند، مسوولین برگزاری آزمون در محل، برای جداسازی آن‌ها در یک سالن مجزا برای انجام آزمون باید اقدام نمایند.

او گفت: همه داوطلبین ملزم به استفاده از لوازم تحریر شخصی (خودکار، مداد، پاک کن، ماشین حساب و مواردی نظیر آن) هستند و رد و بدل کردن اشیا و وسایل، بین داوطلبین ممنوع است.

او گفت: میان وعده‌های غذایی بین داوطلبین و کارکنان به صورت بسته بندی شده تحویل می‌شود.

او ادامه داد: محل‌های آزمون قبل و بعد از آزمون توسط کارشناسان معاونت بهداشتی مورد بررسی قرار می‌گیرد و گندزدایی فضا‌های مورد استفاده در حوزه‌های امتحانی طبق پروتکل‌های ابلاغی از سوی وزارتخانه انجام می‌شود، همچنین در زمان هر آزمون، یک ناظر بهداشتی هم در محل آزمون حضور دارد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.