در بسته حوادث ۶ مرداد ماه بخوانید؛

توقیف محموله کالای خانگی قاچاق در اندیمشک

مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۶ مردادماه ۹۹ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف محموله کالای خانگی قاچاق در اندیمشکبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز دوشنبه ۶ مردادماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

محموله کالای خانگی قاچاق در اندیمشک توقیف شد

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در ادامه روند مبارزه جدی و بی امان با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان اندیمشک با کار اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را شناسایی و در طی عملیات تعقیب و گریز با رعایت قانون بکارگیری سلاح، متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از بار خودروی توقیفی، انواع کالای خانگی قاچاق از جمله؛ ۳۰ دستگاه آسیاب برقی، ۲۳ دستگاه قهوه ساز، ۲ دستگاه سینما خانگی، ۹۴ دستگاه تلویزیون در سایز‌های مختلف و ۴ دستگاه پخش صدا کشف گردید و در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شد.

سردار عباس زاده بیان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده که سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می‌دهد و تلاش پلیس برای مبارزه با اخلالگران اقتصادی باقوت بیش از پیش ادامه دارد.

۲۸ مجرم حرفه‌ای در اندیمشک دستگیر شدند

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک به دستگیری ۲۸ مجرم حرفه‌ای و سابقه دار در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور برخورد قاطع با مخلان نظم عمومی، طرح پاکسازی و ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت دستگیری افراد شرور، سارقان و فروشندگان موادمخدر به مدت ۴۸ ساعت، در این شهرستان اجرا شد.

او تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی قضایی و کار اطلاعاتی ۱۷ سارق منزل و اماکن دولتی، ۲ شرور و عامل تیراندازی به منازل، یک سارق احشام، ۲ موبایل قاپ، ۲ توزیع کننده موادمخدر و باند ۴ نفره سرقت به عنف موتور و خودرو را در مخفیگاهشان دستگیر کردند و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح غیرمجاز، تعدادی لوازم منزل، ۲ دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه خودرو پژو پارس، یک دستگاه موتورسیکلت، ۱۵ راس احشام و مقدار ۲ کیلو و ۶۸۰ گرم انواع موادمخدر کشف شد.

به گفته سرهنگ شهبازی، سارقان در بازجویی پلیس به ۳۱ فقره انواع سرقت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

باند سارقان مغازه و منزل در دزفول متلاشی شد

سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی دزفول گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و مغازه در برخی مناطق این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی هویت باند ۳ نفره سارقان سابقه دار و حرفه‌ای را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی طی ۲ عملیات مجزا و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

او با بیان اینکه متهمان در تحقیقات تکمیلی به ۵ فقره سرقت مغازه و ۳ فقره سرقت منزل اعتراف کردند، افزود: از شهروندان خواهشمندیم برای پیشگیری از این گونه سرقت‌ها ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی نسبت به نصب دوربین مدار بسته و دزدگیر در منازل و مغازه‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.