۸۰ هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع شد

۸۰ هزار بسته معیشتی در استان سمنان در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ علی خالقیان معاون هماهنگ کننده سپاه استان سمنان در جلسه هماهنگی مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه گفت: در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومانه تعداد ۸۰ هزار بسته معیشتی و ۲۰۰ هزار بسته بهداشتی در بین مردم توزیع شد.

او افزود: در مرحله دوم رویکرد ما تعاون و احسان مردمی با حضور همه مردم به مدت یک ماه از عید غدیر آغاز می‌شود.

خالقیان تصریح کرد: مرحله دوم رزمایش در سه دهه از عید قربان تا غدیر و دهه اول محرم و اربعین تا رحلت پیامبر (ص) برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان ابراز داشت: در فاز اول مرحله دوم که از عید قربان تا عید غدیر است تعداد ۱۵ هزار بسته معیشتی شامل گوشت قرمز در بین مردم توزیع می‌شود.

او بیان کرد: در مرحله دوم از ظرفیت گروه‌های مذهبی و هیئت‌ها استفاده می‌شود و امیدواریم بتوانیم در مرحله دوم مانند مرحله اول رزمایش عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان گفت: بیش از ۲ میلیون قرص نان و ۵۰۰ هزار اطعام نیز در بین نیازمندان در مرحله اول رزمایش مواسات و کمک مومنانه توزیع شد.

سرهنگ خالقیان بیان کرد: فاز دوم مرحله دوم در دهه اول محرم و فاز سوم مرحله دوم از اربعین تا رحلت پیامبر (ص) برگزار می‌شود.

او ابراز داشت: در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه سامانه‌ای به نام گره گشا آماده شده تا با استفاده از بانک اطلاعاتی جامعه توزیع اقلام انجام شود.

مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در این جلسه گفت: اتحاد و هماهنگی باید در مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه بیشتر شود تا بتوانیم خدمت بهتری ارائه دهیم.

او افزود: باید رویکرد ما در مرحله دوم رزمایش از معیشت به توانمندی تغییر پیدا کند تا بتوانیم گام موثری در راستای فقر زدایی انجام دهیم.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار