نماینده، ولی فقیه در استان سمنان:

مرحله دوم کمک‌های همدلانه در سمنان آغاز می‌شود

آیت الله سید محمد شاهچراغی گفت: مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های همدلانه مردم استان سمنان از عید غدیرخم آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در نشست هماهنگی استانی دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه گفت: مردم در عید‌های غدیر و قربان و دهه امامت و ولایت می‌توانند نذورات و بخصوص گوشت‌های قربانی این ایام مبارک را در قالب کمک‌های مومنانه به دست نیازمندان آسیب دیده از کرونا برسانند.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم استان سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه رمز مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه " لبیک یا مولا علی ابن ابیطالب (ع) " انتخاب شده است گفت: این رزمایش در سه بازه زمانی دهه ولایت و امامت، دهه اول ماه محرم و دهه آخر ماه صفر اجرا می‌شود.

او افزود: علاوه بر بسته‌های معیشتی، حمایت‌های مالی و قرض الحسنه، بسته‌های لوازم التحریر، کمک به ازدواج و تهیه جهیزیه، اعطای تسهیلات اشتغال، تهیه البسه، طرح اطعام علوی، توزیع گوشت قربانی و پرداخت اجاره بها مستاجران آسیب دیده و محروم در فهرست جذب و ارائه کمک‌ها قرار گرفته است.

در پایان این نشست، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی و حمایتی بصورت حضوری و نمایندگان منتخب شهرستان‌ها بصورت ویدئو کنفرانس دیدگاه‌ها و نظرات خود را برای اجرای منسجم‌تر و مناسب طرح این رزمایش بیان کردند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار