انصارالله: با ایران در محوری واحد در جنگ علیه آمریکا و اسرائیل هستیم

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد این جنبش در نبرد علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، با ایران در یک محور قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم، «محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله در مصاحبه با «رادیو اسپوتنیک» اعلام کرد این جنبش با ایران در یک محور در مبارزه با آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار دارد.

او با تاکید بر اینکه انصارالله جایگزین ایران در پاسخ به تجاوز اخیر آمریکا نیست، گفت: ماهیت پاسخ انصارالله به تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران در زمان مناسب خود معلوم می‌شود.

البخیتی افزود: بیانیه دفتر سیاسی انصارالله تاکید دارد که ملت یمن در کنار تمامی ملت‌های آزاده جهان علیه سرکشی آمریکا قرار دارد. انصارالله یمن به عنوان جنبش مقاومت و محور مقاومت در مقابله با هیمنه آمریکا یکی هستند.

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن همچنین تاکید کرد: انصارالله و ایران در محوری واحد در جنگ علیه آمریکا و اسرائیل در منطقه قرار دارند.

پیشتر دفتر سیاسی انصارالله در بیانیه‌ای اقدام آمریکا را به شدت محکوم و تاکید کرد: قلدرمآبی آمریکا و تداوم نقض عامدانه حاکمیت سوریه، رویکردی خصمانه و رفتاری وحشیانه از سوی رژیمی است که تمامی عرف و قوانین بین‌المللی را نقض کرده است.

در بیانیه دفتر سیاسی تاکید شد: گزینه مقاومت به عنوان گزینه‌ای جدی و قدرتمند است که به زودی کشور‌های سلطه‌گر و مستکبر را مجبور می‌کند تا به مردم و ممانعت از تعرض به حقوق و حاکمیت اراضی آنان احترام بگذارد.

در این بیانیه همچنین بر همبستگی و ایستادگی کامل انصارالله در کنار آزادگان ایران و محکومیت پروژه‌های تخریبی آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید شد.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصار الله یمن، پیش از این در سخنانی با «تحریک آمیز» خواندن اقدام جنگنده‌های آمریکایی در ایجاد مزاحمت برای هواپیمای مسافربری ایران تأکید کرد که تمام ملت‌های منطقه باید برای مقابله با آمریکا، موضع خود را یکپارچه کنند.

رسانه‌های خبری پنجشنبه شب گزارش دادند دو جنگنده آمریکایی برای یک هواپیمای مسافربری ایرانی در حریم هوایی سوریه ایجاد مزاحمت کرده است. هواپیمای مسافربری ایرانی در مسیر خود به سمت فرودگاه بیروت بوده که جنگنده‌های آمریکایی به آن نزدیک شدند؛ به طوری که خلبان مجبور شد ارتفاع هواپیما را به صورت ناگهانی کاهش دهد و این مسئله سبب زخمی شدن شماری از سرنشینان هواپیما شد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
والله جز بدبختی چیز دیگه ای واسه ما ندارین خودمون از گشنگی میمیریم شما هم شدین قوز بالا قوز
Iran (Islamic Republic of)
یا حیدر کرار
۱۹:۵۷ ۰۶ مرداد ۱۳۹۹
تهدید ما به بستن تنگه هرمز یه سرش برگشت به باب المندب که دست انصارلله بود اینکه امروز پنجتا نفتکش میفرستیم کارائیب و نگاه چپ بهشون نمیشه چون تنگه هرمز که کلنفت جهان ازش رد میشه دست ماست و باب المندب که نصف صادرات اروپا و کل صادرات سعودی وهابی تکفیری امریکا ازش رد میشه دست هم فکرای ماست که اگه نبودن تمام نفتکشا و کشتی های تجاریمون توقیف میشد و متاسفانه شمایی که تمام گشنگیتونو ربط به انصارلله دادین ازینم گشنه تر میشدین!!یکم بخودتون بیاین و فکر کنین لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
واقعا جای تاسف داره که هنوز عامل اصلی بدبختی مردم خاورمیانه دشمن اصلی را تشخیص نمی دید
دزد بیاد تو خونه شما رفتار شما چیه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
این افراد آلبانی نشین هستن و حق دارن چنین چیزی بنویسن آخه تو کمپ مریم رجوی گرسنگی و بدبختی هست
آخرین اخبار