سرپرست فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کشور:

آکادمی موتور سواری و اتومبیلرانی در استان سمنان ایجاد می‌شود

مازیار ناظمی گفت: آکادمی موتور سواری و اتومبیلرانی به منظور استاندارد سازی آموزش‌ها و توسعه پایدار در استان سمنان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور در سفر خود به سمنان با بیان اینکه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جزء فدراسیون‌هایی است که در این ایام با رعایت موارد بهداشتی مسابقات را بدون تماشاگر برگزار کرده است گفت: چندین مسابقه در  تهران و برخی دیگر از استان‌ها در این ایام برگزار شده است.

او افزود: در حوزه همگانی آموزش‌ها و ایمنی برای بالا بردن مهارت‌ها در تهران و سایر شهرستان‌ها دوره‌هایی به صورت حضوری برگزار شده است.

ناظمی بیان کرد: آموزش‌های آنلاین نیز در دستور کار قرار گرفته و در طی ۶ ماه گذشته ۳۰ دوره آنلاین آموزشی در سطح کشور برگزار شده است.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور با بیان اینکه آکادمی بین المللی موتور سواری و اتومبیلرانی به منظور استانداردسازی آموزش‌ها و توسعه پایدار به زودی در تهران ایجاد می‌شود افزود: مجوز ایجاد آکادمی همچنین به ۱۰ استان دیگر در کشور نیز اهدا شده که استان سمنان یکی از این استان‌ها است.

او با بیان اینکه منطقه کویری و مناسب استان سمنان با داشتن ورزشکاران علاقه‌مند در این استان زمینه را برای توسعه ورزش موتور سواری و اتومبیلرانی در استان فراهم می‌کند بیان کرد: معضل این ورزش در بسیاری از استان‌ها کمبود پیست و فضای ورزش بوده که قرار است به دستور وزیر ورزش و جوانان کار راه اندازی و ایجاد مجموعه‌ای در نزدیکی یکی از شهرستان‌های استان سمنان برای گردشگری و ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی  پیگیری شود.

ناظمی گفت: استان سمنان یکی از استان‌های دارای فضای مناسب و ورزشکاران با انگیزه در موتورسواری و اتومبیلرانی بوده و ایجاد آکادمی و مجموعه گردشگری، ورزشی می‌تواند کمک زیادی به توسعه این ورزش در استان داشته باشد.

سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور افزود: ۲۴ کمیته در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کار پیگیری فعالیت‌های مختلفی در این فدراسیون را پیگیری خواهند کرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.