تمدید حکم امام جمعه شهرستان زرندیه

حجت الاسلام ابراهیمی برای ۴ سال دیگر امام جمعه شهرستان زرندیه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در حکمی ضمن تمدید حکم حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه ایشان را برای یک دوره ۴ ساله دیگر به عنوان امام جمعه شهرستان زرندیه منصوب کرد.

تمدید حکم امام جمعه شهرستان زرندیه

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در شهریور ماه ۱۳۹۵ با حکم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه جایگزین حجت الاسلام علم الهدی امام جمعه سابق این شهرستان شد و مدت حدود ۴ سال است سکاندار نمازجمعه زرندیه است.

تمدید حکم امام جمعه شهرستان زرندیه

نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب همواره محلی برای هوشیاری و آگاهی بخشی به مردم و نیز مکانی برای تزکیه نفس و خشوع و خضوع در برابر ذات خداوندی بوده است.

 در   نماز جمعه که روز‌های جمعه در مساجد جامع اقامه می‌شود مردمی  حضور می‌یابندکه نمونه‌ای از جمعیت کل شهر هستند و خطیب جمعه ۲ خطبه می‌خواند که یکی عبادی و دیگری سیاسی است و در این خطبه‌ها به مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روز پرداخته می‌شود.

اولین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در روز جمعه ۵ مرداد سال ۱۳۵۸ و روز سوم ماه مبارک رمضان به امامت مرحوم آیت الله سید محمود طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد و اتحاد و اجتماع صفوف نمازگزاران جمعه، توطئه‌های حساب شده و ترتیب یافته منافقان را خنثی کرد و حیله و تزویر آنان را در هم شکست.

انتهای پیام ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.