۱۱۶۶ میلیون سهم در تالار بورس فارس داد و ستد شد

مدیر تالار منطقه ای بورس فارس گفت: در تیر ماه ۹۹ و طی ۲۳ روز فعالیت ۱۱۶۶ میلیون سهم در بورس منطقه‌ای فارس مورد معامله قرار گرفت.

محمد کیامهر مدیر تالار منطقه ای بورس فارس در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در تیر ماه ۹۹ و طی ۲۳ روز فعالیت ۱۱۶۶ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۲۱۸۳ میلیارد ریال در بورس منطقه‌ای فارس مورد معامله قرار گرفت. 

او افزود: متوسط ارزش روزانه خرید و فروش سهام طی این مدت ۹۶۴۴۸۸ میلیون ریال بوده است.

محمد کیامهر ادامه داد: مقایسه تعداد سهام و اوراق مشارکت معامله شده تیر ماه امسال نسبت به آمارمشابه سال گذشته نشان می‌دهد حجم سهام معامله شده ۷۹ درصد و ارزش ریالی معاملات ۶۲۰ درصد افزایش داشته است.

او بیان کرد: بررسی ترکیب معاملات انجام شده حاکی از آن است که ۵۱ درصد ارزش معاملات مربوط به خرید سهام و ۴۹ درصد به فروش سهام اختصاص داشته است.

محمد کیامهر اظهار کرد:  در حال حاضر تعداد شرکت‌های استانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار ۳۰ شرکت است که از این میان ۵ شرکت در بازار اول، ۱۰ شرکت در بازار دوم و ۱۵ شرکت در فرابورس قرار دارند.

 مدیر تالار منطقه ای بورس فارس تصریح کرد: در یک ماهه اخیر ۳۵ شرکت کارگزاری خدمات لازم را به سهامداران و متقاضیان ارائه داده اند که سرانه معاملات هر کارگزاری طی این مدت ۶۳۳۸۰۱ میلیون ریال و سرانه معاملات روزانه هر کارگزار ۲۷۵۵۷ میلیون ریال بوده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار