جمع آوری نذری‌های عید قربان در ۷۰ مرکز نیکو کاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان همدان گفت: برای جمع‌آوری و توزیع نذورات مردمی در روز عید سعید قربان ۷۰ مرکز در میادین اصلی شهر‌های استان قرار می‌دهیم.

جمع آوری کمک‌ها و نذری‌های عید قربان در ۷۰ مرکز نیکو کاری کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدانپیمان ترکمانه، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: امسال۷۰ مرکز نیکوکاری در دفاتر کمیته امداد و میادین اصلی شهر‌ها، آماده جمع‌آوری نذورات و وجوهات مردم به مناسبت عید سعید قربان و توزیع بین نیازمندان مستقر می شوند.

او با اشاره به جمع آوری یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نذورات مردم نیکوکار استان در عید قربان پارسال افزود: خیران می‌توانند با شماره گیری *۸۸۷۷# و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۲۶۶۷۲ در عید سعید قربان به نیازمندان و محرومان کمک کنند.

ترکمانه با بیان اینکه ۱۰۲ هزار نفر در استان، تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند بیان کرد: خیرین می توانند برای پیشگیری ویروس کرونا بهتر است کمک های خود را در عید قربان نقدی پرداخت کنند.

 ۵۱ هزار و ۳۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان هستند و مستمری ماهانه و سایر خدمات حمایتی را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.