معرفی S7، باریک‌ترین گوشی ویوو در سوم اوت

شرکت ویوو با انتشار یک تیزر کوتاه اعلام کرد که گوشی جدید و باریک خود، S7 را در تاریخ سوم اوت معرفی می‌کند.

معرفی S7، باریک‌ترین گوشی ویوو در سوم اوتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین گوشی از سری گوشی‌های 5G که قرار است به خانواده گوشی‌های ویوو اضافه شود، در تاریخ سوم اوت امسال رونمایی خواهد شد و ویوو S7 نام دارد. این شرکت به تازگی، یک تیزر تبلیغاتی از این گوشی منتشر کرده است. بر اساس این تیزر، گوشی S7 دوربین دوگانه سلفی خواهد داشت که حسگر اصلی آن ۴۴ مگاپیکسل بوده و دوربین اصلی آن که در پنل پشتی قرار دارد، در بخش مربعی شکل پشت گوشی جاگذاری شده است.


بیشتر بخوانید


اولین باری که ویوو از این گوشی صحبت کرد، آن را به عنوان باریک‌ترین گوشی 5G جهان معرفی کرد و با انتشار اولین تیزر رسمی از این گوشی هوشمند نشان داد که این گفته حقیقت دارد و انتظار می‌رود این گوشی بسیار باریک باشد. علاوه بر این، دوربین گوشی مذکور هیچ بیرون‌زدگی ندارد و در گوشی‌های هوشمند این امر اتفاقی نادر است. با این وجود، گفته می‌شود ویوو تنها روی ضخامت گوشی تأکید داشته باشد نه ظاهر واقعی آن.

معرفی S7، باریک‌ترین گوشی ویوو در سوم اوت  معرفی S7، باریک‌ترین گوشی ویوو در سوم اوت

تا به حال، اطلاعات زیادی درباره این گوشی منتشر نشده است، اما خبر‌های شنیده شده حاکی از آن است که ویوو S7 مجهز به پردازنده Snapdragon 765 است و جرم آن تنها ۱۷۰ گرم است. نمایشگر این گوشی همان نمایشگری است که اوپو Reno 4 داشت؛ یعنی صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی از جنس OLED با دو حفره پانچ روی آن. این در حالی است که در یکی از پوستر‌های تبلیغاتی ویوو S7 دیده می‌شود که این نمایشگر یک ناچ گسترده دارد.

در ادامه، تیزری که شرکت ویوو از گوشی جدید خود، S7 به عنوان باریک‌ترین گوشی 5G جهان منتشر کرده است را مشاهده می‌کنید. تأکید شرکت ویوو در این تیزر روی باریک بودن این گوشی است و آن را به خوبی به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار