رد پیشنهاد ۹۸ میلیون یورویی منچستر یونایتد از سوی دورتموند

پیشنهاد ۹۸ میلیون یورویی تیم فوتبال منچستر یونایتد برای خرید سانچو، ستاره تیم دورتموند، از سوی این باشگاه آلمانی رد شد.

رد پیشنهاد ۹۸ میلیون یورویی منچستر یونایتد از سوی دورتموندبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه منچستر یونایتد که مدتی است قصد دارد "جیدون سانچو" ستاره انگلیسی دورتموند را به خدمت بگیرد برای خرید این بازیکن ملی پوش، ۹۸ میلیون یورو پیشنهاد کرد، اما به نوشته نشریه "بیلد" این پیشنهاد شیاطین سرخ از سوی سران باشگاه  بورسیا دورتموند پذیرفته نشده است.

منچستر یونایتد که روز گذشته با کسب عنوان سومی لیگ برتر فوتبال انگلیس، جواز حضور در  رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد در تلاش است تیم خود را برای فصل آینده تقویت کند. این تیم علاوه بر سانچو، خواهان جذب "خامس رودریگز" بازیکن کلمبیایی رئال مادرید است.

خبر دیگر از منچستریونایتد این است که به نوشته روزنامه مترو، باشگاه اینتر میلان که فصل قبل "الکسیس سانچز" مهاجم شیلیایی یونایتد‌ها را به طور قرضی به خدمت گرفته بود، حاضر است برای حفظ این بازیکن و به عنوان بخشی از قرارداد، "ایوان پرشیچ" بازیکن کروات خود را راهی اولدترافورد کند.

قرارداد قرضی سانچز در سن سیرو به پایان رسیده و نراتزوری‌ها (لقب اینترمیلان) به دلیل عملکرد خوب این مهاجم مایل هستند او را به صورت قرضی یا قطعی حفظ کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار