١۶٠ مکان کسب در ایرانشهر پلمب شد

رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر گفت: واحد سلامت محیط و کار این شهرستان بیش از ١۶٠ مکان کسب را از ابتدای سال جاری تاکنون به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهدی صدرایی‌نسب رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر : این واحد‌های صنفی متخلف بدلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با بیماری کوید ۱۹ و بی توجهی به ساعت کاری (۹ الی ۱۸) پلمب و غیرفعال شده‌اند.

او تاکید کرد: شهروندان عزیز برای درامان ماندن از ویروس کرونا از حضور در مکان‌های تجمعی خودداری کرده و در صورت ضرورت برای حضور در این مکان‌ها حتما از ماسک استفاده کنند.

رئیس مرکز بهداشت ایرانشهر اظهار داشت: اگر مردم رفتار اجتماعی خود را با سهل انگاری و عادی انگاری این ویروس ادامه دهند، راهی جز بازگشت به اعمال محدودیت‌ها برای حفظ سلامتی آنان نخواهد بود.

او  به استفاده از ماسک و تاثیر آن در جلوگیری از انتشار ویروس و ابتلا اشاره کرد و گفت: در روز‌های نخست کمبود ماسک مشاهده می‌شد، ولی اکنون ماسک به اندازه کافی در داروخانه‌های شهرستان موجود است که متاسفانه برخی از شهروندان در استفاده از آن بی توجهی می‌کنند و در نتیجه به بیماری کرونا مبتلا می‌شوند.

صدرایی‌نسب با اشاره به نزدیک شدن عیدسعید قربان تصریح کرد: از مردم عزیز انتظار می‌رود در عیدقربان تمامی هشدار‌ها و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا باعث قطع زنجیره انتقال کرونا و پیشگیری از ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار