رزمایش بسیج ملی مبارزه با شیوع کرونا در سیستان آغاز شد

رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: رزمایش گام سوم بسیج ملی مبارزه با شیوع کرونا برای نخستین بار از امروز در پنج شهر (سیستان) زیرپوشش این دانشگاه آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، دکتر هادی میرزایی رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل اظهار داشت: رزمایش گام سوم بسیج ملی مبارزه با شیوع کرونا برای نخستین بار از امروز در پنج شهرستان زابل، هیرمند، زهک، هامون و نیمروز (سیستان) زیرپوشش این دانشگاه آغاز شد.

او افزود: با توجه به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ برای نخستین بار با برنامه ریزی ستاد مدیریت مقابله با شیوع کرونا این رزمایش برگزار شد.

او  هدف از اجرای این رزمایش را انجام برنامه‌های کنترلی شدید، استفاده همگانی از ماسک و رعایت بیشتر فاصله گذاری اجتماعی، محدود کردن اجتماعات، آموزش مستقیم در ادارات، مطب ها، اصناف، اماکن و نظارت مستقیم بر فعالیت اصناف پرخطر عنوان کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زابل گفت: این طرح تا پایان نابودی کرونا در ۲ شیفت صبح و بعد از ظهر با همکاری نمایندگان دستگاه قضایی، فرمانداری، نیروی انتظامی، بسیج، تعزیرات حکومتی، صمت، شهرداری و اتاق اصناف در قالب ۲۰ تیم درحال اجراست.

دکتر میرزایی تاکید کرد: در قالب این طرح ناظران عضو تیم‌های یادشده در صورت مشاهده تخلف ناشی از رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی اعمال شده با متخلفان برخورد و مکان کسب یا واحد تولیدی متخلف با دستور قضایی پلمب خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار