آبادان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد

مدیر پیشگیری از بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشت آبادان گفت: با توجه به روند کاهشی بیماری کرونا ، آبادان همچنان در وضعیت قرمز قرار دارد.

مهرداد زیتونی مدیر پیشگیری از بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشت آبادان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، با بیان اینکه خوشبختانه طی هفته های گذشته روند ویروس کرونا در جنوب غرب خوزستان نزولی بود و امیدواریم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ادامه داشته باشد  گفت: آبادان و خرمشهر همچنان در وضعیت قرمز و شادگان در وضعیت زرد  قرار دارند.

او افزود: در مطب های پزشکی ، مکان های پرتجمع، نانوایی ها، جایگاه های سوخت ، رستوران ها و خانه سالمندان انتظار داریم دستورالعمل های بهداشتی رعایت شوند زیرا در این مکان ها احتمال خطر ویروس کرونا و سرایت بیشتر آن وجود دارد.

مدیر پیشگیری از بیماری های غیرواگیر معاونت بهداشت آبادان ادامه داد: وضعیت در جنوب غرب خوزستان شکننده است و اگر دستورالعمل های بهداشتی به همین منوال رعایت نشود شاهد موج دوم بیماری کرونا خواهیم بود.

زیتونی تصریح کرد:همچنان استفاده از ماسک، شست و شوی دست ها و حضور نیافتن در تجمعات مهمترین عوامل پیشگیری از ابتلا به کرونا محسوب می شود.

۱۸ شهر خوزستان همچنان در وضعیت قرمز ونارنجی کرونا قرار دارند.

خوزستان ۲ماه است که در وضعیت قرمز کرونا به سر می برد.

ویروس کرونا که کووید  ۱۹ نیز نامیده می شود، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از  ۲۰۰ کشور سرایت کرده است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.