استمرار مشارکت مردم و کسبه در اجرای پروتکل‌های بهداشتی

رئیس دانشکده علوم پزشکی از نمایندگان کسبه و مردم خواست ضمن استمرار مشارکت در اجرای پروتکل‌های بهداشتی بر ادامه روند آنها نظارت کافی را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،پیش از ظهر امروز مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره مجتمع‌های تجاری، اداری و پزشکی شهرستان آبادان با حضور در دفتر ریاست دانشکده‌ی علوم پزشکی آبادان به نمایندگی از کسبه ی شاغل در این مجتمع ها با اهدای لوح تقدیر از زحمات و تلاش‌ دکتر شکراله سلمان زاده؛ رئیس دانشکده و کارکنان این مجموعه در مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کردند.

در این دیدار همچنین در خصوص مسائل و مشکلات ناشی از شیوع بیماری کرونا از سوی اعضای این مجمع مطالبی مطرح شد.

دکتر شکراله سلمان زاده رئیس دانشکده علوم پزشکی نیز  از همدلی و همراهی کسبه در اجرای محدودیت‌ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تقدیر و تشکر کرد و با اشاره به وضعیت رو به کاهش بیماری در منطقه اظهار امیدواری کرد که در صورت ادامه این روند شاید در هفته های آتی بتوان برخی از این محدودیت‌ها را برداشت.

او از نمایندگان کسبه و مردم  خواست ضمن استمرار مشارکت در اجرای دستورالعمل های  بهداشتی بر ادامه روند آنها نظارت کافی را داشته باشند تا بتوانیم هرچه زودتر به شرایط عادی برگردیم تا کسبه و بازاریان نیز بتوانند به کسب و کار خود برگردند.

در این دیدار علاوه بر اعضای هیئت مدیره و رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، قائم مقام ریاست، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه، معاون درمان، سرپرست اداره بازرسی و رییس اداره روابط عمومی این دانشکده نیز  حضور داشتند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.