امام جمعه آبادان:

با عبرت گرفتن از عملیات غرور آفرین مرصاد راه نفوذ دشمن را ببندیم

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور گفت: درعملیات مرصاد تنها راه مقابله با دشمن مقاومت و دفاع بود و با عبرت گرفتن از آن می توان راه نفوذ دشمن را بست.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد با بیان اینکه قراردادی که قرار است با چین بسته شود دلار را میشکند گفت: عده‌ای قصد دارند با ورود نفوذی‌های داخلی و منحرف کردن ذهن جامعه و با تبلیغات فراوان ابعاد اقتصادی این قرارداد را تحت شعاع قرار دهند.

او در ادامه تصریح کرد: در عملیات مرصاد تنها راه مقابله با دشمن مقاومت و دفاع بود و امروز نیز با عبرت گرفتن از این عملیات غرور آفرین می توانیم راه نفوذ دشمن را ببندیم.

امام جمعه آبادان ادامه داد: رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت : این مجلس یک مجلس انقلابی است و ما توقع داریم مسیر اقتصادی کشور را ریل گذاری کنند تا بتوانند در تنگناهای اقتصادی کمک حال مردم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور  با بیان اینکه برای فعال کردن بخش های بی تحرک دولت باید حرکت انقلابی و نظارت مطلوب نمایندگان راببینیم گفت: افزایش اجاره بهای مسکن، مشکلات ازدواج جوانان، گرانی و تحقق شعار جهش تولید از جمله مواردی است که باید با نظارت نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مهار شود.

او افزود: از صدا وسیما برای فرهنگ سازی در زمینه رعایت نکات بهداشتی در اوج شیوع ویروس کرونا بی نهایت قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.