برگزاری نماز جمعه با رعایت نکات بهداشتی در خرمشهر

امام جمعه خرمشهر گفت:با رعایت نکات بهداشتی، برگزاری نماز جمعه بلامانع است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در نماز عبادی سیاسی این هفته با بیان اینکه یکی از نعمت ها، نعمت معنویت است، گفت: نماز جمعه نیز یکی از نعمت های معنوی است و دور ماندن از برنامه های دینی بسیار سخت است و امیدواریم محرم اینگونه نباشد.

  او با اشاره به خارج شدن این شهر از حالت قرمز، برگزاری نماز جمعه با رعایت نکات بهداشتی و محدود را در این شهر بلامانع اعلام کرد.

امام جمعه خرمشهر با تقدیر از صداوسیمای مرکز آبادان بابت اطلاع رسانی برای مقابله با بیماری کرونا، به ناتوانی برخی از مردم در تهیه ماسک اشاره کرد و خواستار ارائه ماسک بصورت رایگان برای افراد محروم شد.

گرانی، یکی از موضوعات امروز نمازجمعه بود که حاصل نظارت ضعیف، سوء استفاده سودجویان در احتکار اجناس و سوء مدیریت شمرده شد و نماینده ولی فقیه در شهرستان از برخورد قوه قضاییه با مفسدین به ویژه برخوردهای اخیر در خرمشهر حمایت کرد و خواستار اعلام نتیجه پرونده شهرداری خرمشهر از سوی بازرسان قوه قضاییه شد.

حجت الاسلام عادل پور با انتقاد از تعطیلی واحدهای صنعتی از جمله صابون سازی خرمشهر، بر اهمیت اشتغال تاکید کرد و گفت: مردم خواستار کار و تلاش هستند و باید سهمی از اشتغال از آن جوانان باشد.

 امام جمعه خرمشهر در پایان انتصاب فرمانده جوان سپاه خرمشهر را به وی تبریک گفت.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.