احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور

مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه با بیان اینکه در قالب طرح اقدام ملی مسکن در سراسر کشور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برنامه‌ریزی شده است، گفت : سهم استان کرمانشاه از این مقدار تاکنون ۱۳ هزار واحد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه گفت : در قالب طرح اقدام ملی مسکن ۱۳ هزار واحد سهم کرمانشاه است که در بخش اراضی دولتی هزار و ۵۰۰ واحد سهم شهر کرمانشاه و هزار و ۶۳۰ واحد سهمیه دیگر شهر‌های استان خواهد بود.

 او گفت : به این مقدار باید ثبت نام در بخش اراضی دولتی مورد تفاهم با بنیاد شهید و دیگر تعاونی‌ها و بخش‌های غیردولتی را اضافه کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزود: هزینه ساخت واحد‌های طرح مذکور از ۲ بخش تسهیلات بانکی و آورده متقاضی خواهد بود و به طور قطع خانواده‌هایی می‌توانند در این طرح ثبت نام نمایند که علاوه بر شرایط مندرج در قانون ساماندهی مسکن از جمله استفاده نکردن از امکانات دولتی و نهاد‌های عمومی، زمین و تسهیلات وام مسکن، متاهل یا سرپرست خانوار بودن، دارای سابقه سکونت حداقل پنج ساله اخیر در شهر مورد تقاضا، نداشتن سابقه مالکیت از سال ۸۴ به بعد، توانایی تامین سهم آورده و همچنین پرداخت اقساط ماهیانه را داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار