مراسم CES 2021 آنلاین خواهد بود

مسئولان برگزاری مراسم CES اظهار داشتند نمایشگاه آن‌ها برای سال آینده به طور کامل آنلاین خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان مراسم مهم دنیای فناوری، یعنی رویداد Consumer Technology Association، به تازگی اعلام کردند که نمایشگاه CES در سال ۲۰۲۱ با تغییراتی مواجه شده است. این مراسم که بزرگ‌ترین نمایشگاه فناوری دنیا به حساب می‌آید حالا قرار شده سال آینده به طور کامل آنلاین برگزار شود. گری شاپیرو، مدیر عامل برگزاری این مراسم، طی صحبت‌های خود اظهار داشت: "با وجود شیوع ویروس کرونا، این امکان وجود ندارد که ما سلامت هزاران شرکت کننده را تضمین کنیم".

با توجه به شرایط موجود و لغو شدن بسیاری از مراسم‌های مهم دنیا، خبر آنلاین شدن نمایشگاه CES امری طبیعی به نظر می‌آید و بسیاری از کاربران انتظار آن را داشتند. گفتنی است؛ در ماه آوریل خبر‌هایی منتشر شده بود که از گسترش ویروس کرونا به دلیل برگزاری مراسم CES سال ۲۰۲۰ حکایت داشت. 

با توجه به آن که این مراسم بیش از ۱۸۲۰۰۰ مراجعه کننده داشت و همچنین پس از به وجود آمدن کرونا برگزار شده بود، این امکان وجود دارد که یکی از مناطق اصلی گسترش و شیوع بیماری نمایشگاه CES سال ۲۰۲۰ بوده باشد.در این مراسم نیز بسیاری از افراد ماسکی بر صورت نداشتند و همین امر می‌تواند در شیوع بیشتر ویروس کرونا تأثیر گذاشته باشد.

مراسم CES 2021


بیشتر بخوانید


تلاش برای برگزاری CES 2021 به صورت عادی

 مسئولان مراسم Consumer Technology Association اظهار داشتند ابتدا تلاش بر این بود نمایشگاه را با ضوابط و قوانین جدید برگزار کنند تا احتمال شیوع ویروس کرونا کاهش یابد. آن‌ها سعی داشتند با بزرگ کردن فاصله راهرو‌ها و فضا‌های ملاقات این امکان را فراهم سازند. اما پس از بررسی دقیق شرایط تصمیم بر عدم برگزاری آن گرفته شد.

جدا از مسائل بهداشتی، بسیاری از شرکت‌ها ترجیح می‌دهند در چنین شرایطی وارد مراسم و نمایشگاه خاصی نشوند و به تنهایی از محصولات خود رونمایی کنند. شرکت در مراسم CES علاوه بر احتمال ابتلا به کرونا، هزینه بسیار بالایی برای شرکت‌های مختلف دارد و آن‌ها همچنین سعی می‌کنند کارمندان خود را در خطر قرار ندهند. گفتنی است؛ همواره زمان دقیقی برای برگزاری مراسم آنلاین CES 2021 مشخص نشده است و اقدامات این مجموعه برای نحوه معرفی استارت‌آپ‌های ناشناس معلوم نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۹
بسپرینش به سنجش
یه جوری برگزار میکنه که خودتونم نفهمین چطور برگزار کرد