در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تعلل در پرداخت بدهی مراکز درمانی ماده ۱۶/ بدهی ۳۶ میلیاردی ستاد مبارزه با مواد مخدر به بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کشور درباره آخرین وضعیت پرداخت بدهی بهزیستی به مراکز درمانی ماده ۱۶ اعتیاد توضیحاتی داد.

وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بدهی بهزیستی به مراکز درمانی ماده ۱۶ اعتیاد، اظهار کرد: تأمین اعتبار هزینه نگهداری و درمان معتادان متجاهر از ابتدا توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر بوده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر همیشه مبلغی را به صورت متمرکز به شورای هماهنگی استان‌ها پرداخت می‌کرد و از طریق این شورا، این مبلغ به مراکز ماده ۱۶ اعتیاد که تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند، داده می‌شد.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۹.۷ میلیارد تومان، بدهی ستاد مبارزه با مواد مخدر برای مطالبات مراکز ماده ۱۶ اعتیاد در سال ۹۸ است، ادامه داد: همچنین برای ۳ ماهه نخست سال ۹۹ این مبلغ ۱۶ میلیارد تومان است که در مجموع مراکز درمانی ماده ۱۶ اعتیاد حدود ۳۶ میلیارد تومان از ستاد مبارزه با مواد مخدر طلب دارند.

قبادی دانا با بیان اینکه با پیگیری‌های صورت گرفته در سازمان برنامه و بودجه و ستاد مبارزه با مواد مخدر این مبلغ (۳۶ میلیارد تومان) به همراه ۵ میلیارد تومان برای مراکز کاهش آسیب در نظر گرفته شده است، افزود: ۴۱ میلیارد تومان، مبلغی است که امیدوار هستیم هر چه سریع‌تر به مراکز درمانی اعتیاد استان‌ها داده شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: این مبلغ را نمی‎‌توان گفت بدهی بهزیستی به مراکز درمانی ماده ۱۶ اعتیاد بوده، اما سازمان بهزیستی این موضوع را پیگیری کرد تا هر چه سریع‌تر این مشکل برای مدیران مراکز درمانی ماده ۱۶ اعتیاد حل شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۹
یک معلول شدید که خودش به زور و زحمت راه میرودوقادرنیست کارهای شخصی خودراانجام دهد(قشرکارگران مشمول قانون کار)باید30سال کارکند-معنای عدات همینه؟
آخرین اخبار