بسته اخبار حوادث امروز ۸ مرداد ماه سال ۹۹؛

باند سارقان اماکن خصوصی در گلوگاه متلاشی شد / اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهشهر

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز چهارشنبه ۸ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز چهارشنبه ۸ مرداد ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

انهدام باند سارقان اماکن خصوصی با ۱۳ فقره سرقت در گلوگاه

سرهنگ اسماعیل حسن زاده جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و تجهیزات ساختمانی در شهرستان گلوگاه، موضوع در دستورکار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت، کارآگاهان اداراه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه موفق به شناسایی یک باند ۳ نفره سارقان در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان شدند.

سرهنگ حسن زاده گفت: متهمان که دارای سابقه سرقت نیز بوده اند پس از هماهنگی‌های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

او از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد افزود: این افراد در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۱۳ فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان گلوگاه اعتراف کردند.

دستگیری ۱۷ سارق در بهشهر

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۷ سارق و ۴ معتاد متجاهر در این شهرستان شدند.

سرهنگ عنایتی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۷ فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در ادامه اجرای این عملیات، ۱۲ موتور سیکلت و ۱۱ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

کشف ۱۷ فقره سرقت در جویبار

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری ها، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۰ سارق و مالخر اموال اموال مسروقه در این شهرستان شدند.

سرهنگ جعفری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۷ فقره سرقت منزل، اموال و قطعات خودرو و ... در این شهرستان اعتراف کردند.

او افزود: در ادامه اجرای این عملیات، ۵۷ موتور سیکلت و ۲۲ خودرو به دلیل عدم رعایت قانون و مقررات رانندگی، نداشتن مدارک شناسایی، تخلفات حادثه ساز و مزاحمت برای مردم متوقف شدند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار