نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از توجه وزیر نیرو و اعزام تیمی از این وزارت خانه برای بررسی مشکل آب تبریز قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،به دنبال پیگیری نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز از رضا اردکانیان، وزیر نیرو، حمیدرضا کشفی معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شماری از مدیران این شرکت، به منظور بررسی آخرین وضعیت تأمین و توزیع آب کلانشهر تبریز صبح امروز به استان آذربایجان شرقی سفر کردند.
مسئول هیئت اعزامی با همراهی مدیران عامل استان، با حضور در دفتر نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی، ابتدا گزارشی از جلسات کارشناسی و نشست‌های مشترک با مدیران‌عامل آب و فاضلاب و آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی ارائه داد.

او در ادامه این جلسه با قدردانی از تلاش وزارت نیرو برای رفع مشکل تأمین و توزیع آب تبریز و حسن ظن وزیر نیرو، اعلام کرد: مکالمه تلفنی من با وزیر از بابت گلایه نبود، من مطمئن هستم که هم مدیران آب فاضلاب و هم مدیران آب منطقه‌ای، هم استاندار و هم نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر رفع این مشکل هستند که از همه این عزیزان تشکر می‌کنم.

او همچنین با اشاره به فرسودگی خط لوله انتقال آب از سد نهند، محدودیت‌های در شبکه توزیع، تکمیل رینگ شهر و افزایش ذخیره مخازن آب، توجه جدی مسوولان به طرح انتقال آب ارس به تبریز به عنوان یک راهکار اساسی برای تأمین پایدار آب آشامیدنی این کلانشهر را خواستار شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار