توسعه زیرساخت‌های روستایی در گرو مشارکت مردمی است

معاون عمرانی فرماندار مراغه با تاکید بر لزوم رفع مشکلات مناطق روستایی گفت: توسعه زیرساخت‌های روستایی مستلزم مشارکت مردم و همدلی مسوولان و مدیران شهرستانی است.

توسعه زیرساخت‌های روستایی در گرو مشارکت مردمی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،نقی مسکینی  معاون عمرانی فرماندار مراغه در بازدید مدیران شهرستانی از روستا‌های بخش مرکزی مراغه افزود: در راستای رفع برخی کمبود‌ها و مشکلات موجود در زمینه زیرساخت‌های روستایی از جمله آب و معابر روستایی، این بازید‌ها صورت می‌گیرند.

او  ادامه داد: برخی از روستا‌های این شهرستان با وجود تلاش‌ها و اجرای طرح‌های عمرانی در برخی زیرساخت‌ها با مشکلاتی مواجه هستند که با برنامه ریزی مناسب دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان مرتفع خواهد شد.

مسکینی اضافه کرد: در این راستا، هم اکنون طرح‌های عمرانی از جمله بهسازی و آسفالت معابر روستایی و توسعه شبکه آب شرب روستایی با تلاش‌های بخشداری و به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت آب و فاضلاب این شهرستان در حال اجراست.

او افزود: تلاش‌های بخشداری مرکزی، شرکت آب و فاضلاب و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در ماه‌های اخیر با وجود کمبود‌ها و محدودیت‌های اعتباری، قابل تقدیر بوده و نوید بخش توسعه روستایی این شهرستان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.