علوی: اسکوچیچ تماشاگر دیدار استقلال - سپاهان خواهد بود

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: روز شنبه سرمربی تیم ملی به همراه تمام اعضای کادر فنی خود، دیدار استقلال - سپاهان را در ورزشگاه آزادی از نزدیک تماشا می کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم ملی اظهار داشت: خوشبختانه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در دپارتمان تیم‌های ملی و جلسات متعددی که بین سرمربی تیم ملی با این عزیران و دبیرکل فدراسیون برگزار شد، برنامه ریزی‌ها درباره شروع پر قدرت تیم ملی در اردوی آینده که در شهریور ماه خواهد بود انجام شده است. ۱۷ شهریور ماه بازی با تیم ملی ازبکستان در ورزشگاه بنیادکار قطعی خواهد بود و هفته آینده هم حریف ۱۳ شهریور  تیم ملی معرفی می‌شود تا با انجام این ۲ مسابقه ملی پوشان کشورمان برای رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به خوبی آماده شوند.


بیشتر بخوانید


او افزود: سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان تعامل بسیار خوبی با مربیان تیم‌های لیگ برتری دارد و این خبر را به شما می‌دهم که دراگان اسکوچیچ قرار است روز جمعه بازی سایپا و ماشین سازی تبریز را از نزدیک تماشا کند. همچنین روز شنبه هم تمام اعضای کادر فنی تیم ملی مسابقه  استقلال و سپاهان را در ورزشگاه آزادی از نزدیک تماشا خواهند کرد. اسکوچیچ از زمانی که به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شده همواره فیلم بازیکنان، چه لژیونر‌ها و چه بازیکنان باشگاهی را به خوبی تماشا می‌کند تا شناخت کاملی از همه بازیکنان پیدا کند تا بتوانیم در مسابقات آینده تیم ملی نتایج خوبی کسب کنیم.

علوی درباره مصادف شدن بازی تیم ملی با هنگ کنگ در ایام اربعین هم گفت: با توجه به مصادف شدن این بازی با ایام اربعین، فدراسیون فوتبال با AFC هماهنگی‌هایی را انجام خواهد داد تا بتوانیم زمان این مسابقه را تغییر دهیم و به محض آن که به یک جمع بندی کاملی برسیم، نتیجه را قطعا رسانه‌ای خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار