مظلومی: به غیر از ۲ باشگاه سایر تیم‌ها نهایت همکاری را با تیم ملی فوتبال جوانان داشته اند

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: به غیر از ۲ باشگاه که به خاطر حساسیت بازی هایشان نتوانستند بازیکنانشان را در اختیار ما بگذارند، سایر تیم‌ها نهایت همکاری را با ما داشته اند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین تمرین تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان امروز زیر نظر پرویز مظلومی در کمپ تیم‌های ملی برگزار شد و  بازیکنان به کار‌های تاکتیکی و تکنیکی پرداختند. 

در حاشیه این تمرین مظلومی درباره آخرین وضعیت تیم ملی جوانان اظهار داشت: امروز اولین مرحله تمرینات تیم ملی فوتبال جوانان را پس از پشت سر گذاشتن تست کرونا شروع کردیم و منتظر هستیم تا جواب این تست‌ها اعلام شود. خوشبختانه تا الان هیچ مشکلی به وجود نیامده و بازیکنان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا به بهترین شکل ممکن در تمرینات تیم ملی حاضر شوند.


بیشتر بخوانید


او افزود: در مرحله اول که در مدت ۱۳ روز برگزار خواهد شد بازیکنان به تمرینات گروهی می‌پردازند. به غیر از ۲ باشگاه که به خاطر حساسیت بازی هایشان نتوانستند بازیکنانشان را در اختیار ما بگذارند، سایر تیم‌ها نهایت همکاری را با تیم ملی جوانان داشته اند و بین ما با باشگاه‌ها تعامل بسیار خوبی وجود دارد.

سرمربی تیم ملی جوانان ادامه داد: ما تا مهرماه زمان بسیار کمی داریم و با شرایط کرونایی که الان به وجود آمده برگزاری بازی دوستانه برای ما بسیار سخت شده است. امیدوارم فدراسیون فوتبال همکاری کند تا بتوانیم چند بازی دوستانه برای تیم ملی جوانان برگزار کنیم. تمرینات تیم ملی قرار است در چند مرحله برگزار شود. اردوی اولی که از امروز آغاز کردیم به مدت ۱۳ روز است و بعد از آن ۲ روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم و بلافاصله مرحله دوم تمرینات را شروع می‌کنیم. لیست بازیکنانی که به این اردو دعوت شده اند مربوط به گذشته است و اگر ببنیم بازیکنی می‌تواند به ما در تیم ملی جوانان کمک کند قطعا در اردو‌های بعدی از او استفاده خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار