تقدیر نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) از مدافعان سلامت

نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور در دفتر رئیس دانشگاه علوم پزشکی از تلاش‌های مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام جلیلیان نماینده، ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت : به نمایندگی از حضرت آیت اله علماء امام جمعه کرمانشاه، جامعه روحانیت و بسیجیان از شما به عنوان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و همه همکاران عزیزتان در حوزه بهداشت و درمان به پاس ماه‌ها تلاش طاقت فرسا در مبارزه با کرونا تشکر و قدردانی می‌کنیم.

او گفت : بهترین راه تشکر مردم از کادر سلامت، رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی است و امیدوارم به زودی بتوانیم این بحران بزرگ را پشت سر بگذاریم.

مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی گفت : همانطور که در هر مقطعی، عده‌ای با ایثار و از خود گذشتگی حماسه ساختند، در زمان جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام، در زمان آتش سوزی آتش نشانان عزیز، در این مقطع و در زمان کرونا نیز کادر بهداشت و درمان به عنوان مدافعان سلامت این وظیفه خطیر را بر عهده دارند.

او گفت : تقدیر و تشکر‌هایی که رهبر معظم انقلاب از تمامی نیرو‌های بهداشتی و درمانی کردند برای ما بسیار ارزشمند و دلگرم کننده بود.

مرادی افزود : در مدیریت مبارزه با کرونا در سطح استان، همکاری‌های بسیار ویژه‌ای در بین سازمان‌ها و نهاد‌های اداری، نظامی و انتظامی وجود داشت که محوریت آن با حضرت آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه و بازوند استاندار استان بود، که موجب شد در بحث هماهنگی‌های خارج از دانشگاه مشکلی نداشته باشیم.

او افزود : امیدواریم این بیماری هرچه زودتر از بین برود و ما شاهد شادی مردم و برگزاری تمامی آیین‌ها باشیم.

مرادی ادامه داد : وضعیت کرونا در کرمانشاه نسبت به چند هفته گذشته سیر نزولی داشته و تعداد بستری‌ها کاهش یافته، اما مثل بسیاری از استان‌های دیگر ممکن است موقتی باشد.

او گفت : در روز‌ها و ماه‌های آتی، رویدادها، تجمعات و گردهمایی‌هایی را پیش رو داریم که ممکن است باعث شیوع مجدد بیماری شوند.

مرادی افزود : سه اصل کلیدی، زدن ماسک، شستن مکرر دست‌ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی در پیشگیری از کرونا بسیار موثرند و مردم ملزم به رعایت آن هستند، زیرا ما باید با این بیماری زندگی کنیم و در این شرایط فعالیت‌های خود را انجام دهیم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.