کرونا تغییرات بزرگی را در آینده ایجاد می‌کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه کرونا تغییرات بزرگی را در آینده ایجاد می‌کند، گفت: ما باید این تهدید را به یک فرصت تبدیل کنیم و با توسعه زیرساخت‌ها به سمت آموزش آنلاین و از راه دور برویم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با شروع اپیدمی کرونا مدارس به طور قطع تا مدت‌ها درگیر این بحران بوده و خواهند شد، همانطور که همه جنبه‌های علمی، فرهنگی، اقتصادی و بهداشت و درمان تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و حتی کشور‌های بزرگ دنیا نیز با این چالش روبرو شده‌اند.

او گفت : با توجه به تغییر سبک زندگی و نوع تغذیه و استفاده زیاد از فست فود‌ها و عدم فعالیت دانش آموزان باید پرداختن به ورزش در مدارس جدی گرفته شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: به دلیل مشغله زیاد و بحران‌های متعدد و اخیرا هم اپیدمی کرونا که مستقیما دانشگاه با آن‌ها درگیر بوده و همچنین اهمیت بهداشت و درمان در جامعه و گستردگی مجموعه دانشگاه، فرصتی دست نداد تا زودتر از این در خدمت شما تلاشگران حوزه آموزش و پرورش باشم.

مرادی افزود: امیدوارم نتیجه کار شما که نهایتا وارد دانشگاه می‌شوند، افراد با سواد به لحاظ علمی و تفکری باشند تا دانشگاه قویتر و پربارتری داشته باشیم.

او ادامه داد: در مدارس علاوه بر آموزش دروس تحصیلی باید به دانش آموزان درس زندگی کردن، احترام، از خود گذشتگی آموخت، زیرا متاسفانه امروزه این مسائل در جامعه کمرنگ شده است.

او گفت: خلاقیت، نوآوری، تحقیق و پژوهش، عرق وطن دوستی و وطن پرستی باید در دانش آموزان نهادینه شود، زیرا این وظیفه همه ماست که ایران را بسازیم تا کشوری آباد داشته باشیم.

او افزود: معلمین و فرهنگیان زحمتکش از اقشار فرهیخته و کم توقع جامعه هستند، هر پیشرفتی در جامعه مرهون آموزش و پرورش است و من دست همه معلمین عزیز را می‌بوسم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.